Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
если на странице итема написано, что оплата по палке, а потом он заднюю врубил, тогда нафиг его. а вообще подожди что он предложит, если у других этого нет
В том то и дело: на странице итема палка есть, но заднюю он не врубал, просто молчит как партизан. Я и спрашиваю как быстрее разрулить это дело, пожаловаться на eBay - как это грамотно написать?
.. but still HAVEN'T received it. Despite my request to communicate me the tracking number, it hasn't been provided. Дальше не понятно, что Вы хотите сказать.. Кто кого попросил сделать рефанд ? У Вас написано дословно: "Попроси меня возвратить сумму. Если посылка уйдет после стандартного срока, я возвращу стоимость" ???
Стандартная ситуация - 42 день, посылки нет, прошу у продавца вернуть оплаченную стоимость!
Хочу написать следующее: прошу вернуть оплаченную мною сумму, в случае если посылка все таки придет после оговоренного срока, обязуюсь оплатить ее повторно.
On 02/18/2011 I replied to the email message you sent regarding your PayPal account. As part of PayPal's commitment to excellence, I want to make sure I met your needs in my response. Would you please take a minute to answer a few questions to let me know how I did?
To respond to our survey, please click on the web address above. If that does not work, please cut and paste the entire web address into the address field of our browser. NOTE: Please respond within five days so that you can provide timely feedback to me, Aodhan . AFTER 5 DAYS, THIS INVITATION WILL EXPIRE.
If you wish to take the survey anonymously, click the link below:
In order to process your survey, we must collect personal information from you that are protected by worldwide data protection laws. inContact and its international group of partners are committed to compliance with all laws. We have taken the necessary steps to ensure that we meet the obligations required by country-specific legislation and the EU Directive on Personal Data Privacy. By clicking on the link above you are providing your Authorisation, allowing us to collect, process, access, and/or transport your data to a worldwide website located in Santa Maria USA. This website will be accessible to selected inContact employees worldwide and our client PayPal.
All individuals with access rights have been educated on data privacy laws and the use of personal data, and have signed Confidential Non-Disclosure Statements holding them accountable for compliance.
Your data will be used for the purpose of personalising our content delivery and services to meet your individual needs based on the information provided on our surveys. Our customised approach of providing focused information based on the personal data you provide, will be embraced by inContact and our client PayPal.
inContact will not supply your data to any third party without your explicit Authorisation.
A copy of our Privacy Principles is available for your review. For further information regarding our detailed Global Data Protection Policy, please click here: http://www.incontact.com/privacy-policy .
For further information on PayPal's Privacy Policy, click here:
Стандартная ситуация - 42 день, посылки нет, прошу у продавца вернуть оплаченную стоимость!
Хочу написать следующее: прошу вернуть оплаченную мною сумму, в случае если посылка все таки придет после оговоренного срока, обязуюсь оплатить ее повторно.
.. but still HAVEN'T received it. Despite my request to communicate me the tracking number, it hasn't been provided. Thus I have to ask you for full refund. However as soon as the parcel arrives, I undertake to pay for the item again. "
.. but still HAVEN'T received it. Despite my request to communicate me the tracking number, it hasn't been provided. Thus I have to ask you for full refund. However as soon as the parcel arrives, I undertake to pay for the item again. "
Поправьте только "to communicate me the tracking number" на "give me the tracking number" например. А вообще витиевато предложения построены, не в разговорном стиле - впрочем это ни хорошо, ни плохо
Я бы посоветовал также добавлять к first class и подобным названиям - USPS. Нередкий случай, когда продавцы не знают о существующих опциях USPS'а и могут просто не разобраться.
Привет всем. У меня продавец повторно снял сумму с карты (Cabela's)(Кабелас). :shock: Как правильно написать... ... типа они повторно сняли деньги (Order Number 123456789) ... прошу разобрться и вернуть деньги... а то я хочу и них покупать исчо но типа немогу... и последнее Не знаю пригрозить им о том, что я буду плохо о них отзываться на просторах интернета или нет? Спасибо.
please be advised that you have withdrawn the amount to be paid for the Order No. 123456789 twice !!! Please sort it out and transfer my funds back to my account. Otherwise I can't buy another items that I'm going to buy from you...
Здравствуйте! Не помогли бы вы мне помочь перевести фразу "Это оригинальный товар?" речь идет о телефоне. Я где-то видела эту фразу, но сейчас найти не могу через поиск. Заранее большое спасибо.
Спасибо большое. А не подскажете ответ на это сообщение. Dear friend thanks for supporting and payment, we will send your phone in 48 hours except for the weekends and holidays ,because the more and more strict for the customs , and the original box is a little heave , in order to avoid the tax , do you mind we send the normal to you instead of the original box ? sorry for the inconvenience, if there is any problems please contact us freely first, we will do our best to help you have a nice day Yours sincerely Natasha Как я понимаю они мне предлогают, отправить не в оригинальной упаковке. Как сказать, что я хочу оригинальную? Помогите пожалуйста