S
salamandr244
Новичок
- Регистрация
- 30 Дек 2019
- Сообщения
- 1
- Баллы
- 3
Здравствуйте!
Для покупки интересующего товара по скидке я зарегестрировался на амазон, и соостсвенно приступил к покупке.
Так как данный товар не поставляется в РФ, мне пришлось воспользоваться форвардскими услугами, которые предоставили мне state адрес, который я и указал при заказе. Соответсвенно биллинг адрес я указал свой фактический, Российский. Начитавшись отзывов обо всех блокировках, я понадеялся, что меня пронесет и меня не заблокируют(ХАХА, понадеялся он, особенным себя возомнил). Но этого не случилось и я получил заветную надпись при в ходе в аккаунт, что необходимо уточнить данных.
Я получил письмо :
На которое ответил подобающим письмом со всей необходимой информацией
Им было недостаточно, на что они попросили следующее
Я предоставил им эту самую выписку, полученную из сбербанка онлайн и отправил, на что получил , как я понял их стандартный ответ. А при входе в аккаунт у меня прекрасная надпись
Если я правильно ответы на предыдущих страницах на этом форуме, мне остается быть настойчивым и писать им на email?(я все время буду получать это письмо, да?) или звонить им(уровень английского на недостаточно высоком уровне)?
Для покупки интересующего товара по скидке я зарегестрировался на амазон, и соостсвенно приступил к покупке.
Так как данный товар не поставляется в РФ, мне пришлось воспользоваться форвардскими услугами, которые предоставили мне state адрес, который я и указал при заказе. Соответсвенно биллинг адрес я указал свой фактический, Российский. Начитавшись отзывов обо всех блокировках, я понадеялся, что меня пронесет и меня не заблокируют(ХАХА, понадеялся он, особенным себя возомнил). Но этого не случилось и я получил заветную надпись при в ходе в аккаунт, что необходимо уточнить данных.
Я получил письмо :
Hello,
We have removed your access to this account because the billing details for your visa ending in 74 did not match the details on file with the card issuer. You will not be able to access your account, use any active Prime benefits or place orders with us until we confirm your information.
You can help us resolve this issue by providing us with the following information:
--Name that appears on the card
--Billing address registered with the card issuer
--Phone number registered with the card issuer
Please be sure to reply from the email address that you registered to your Amazon.com account.
If you have recently moved, you may need to update your information with the card issuer before you reply to this message.
To protect your information, we restrict access to your billing details to a team of account specialists. Our Customer Service team cannot access these details or share more information about this issue. They can only verify that we sent this request.
We ask that you not open new accounts because any new order that you place may be delayed.
Sincerely,
Account Specialist
We have removed your access to this account because the billing details for your visa ending in 74 did not match the details on file with the card issuer. You will not be able to access your account, use any active Prime benefits or place orders with us until we confirm your information.
You can help us resolve this issue by providing us with the following information:
--Name that appears on the card
--Billing address registered with the card issuer
--Phone number registered with the card issuer
Please be sure to reply from the email address that you registered to your Amazon.com account.
If you have recently moved, you may need to update your information with the card issuer before you reply to this message.
To protect your information, we restrict access to your billing details to a team of account specialists. Our Customer Service team cannot access these details or share more information about this issue. They can only verify that we sent this request.
We ask that you not open new accounts because any new order that you place may be delayed.
Sincerely,
Account Specialist
Hello. I want to inform you that $ 1.99 was charged off from my card, so I don’t quite understand why there were any breakdowns, but I’ll clarify the information again.
Name that appears on the card
Имя Фамилия
Billing address.
Country: Russian Federation,
Cuity: Krasnoyarsk,
Address: Такая-то улице, такой то дом, Такая то квартирая
Phone
Такойто телефон
Name that appears on the card
Имя Фамилия
Billing address.
Country: Russian Federation,
Cuity: Krasnoyarsk,
Address: Такая-то улице, такой то дом, Такая то квартирая
Phone
Такойто телефон
Hello,
Thank you for your response. We were still unable to verify your ownership of the visa ending in 4274 .
We will be able to unlock your account if you can reply to this message and attach a recent billing statement for this payment card. Please ensure the following are visible:
- The last four digits of the card ONLY. For your security, do NOT include full card or account numbers.
- Billing name and address
- If included in your billing statement, also include phone number
To prevent unauthorized account activity, ensure that you reply from the email address registered to your Amazon.com account. Our account specialists will review the information provided and respond to you within 24 hours.
Thank you for your response. We were still unable to verify your ownership of the visa ending in 4274 .
We will be able to unlock your account if you can reply to this message and attach a recent billing statement for this payment card. Please ensure the following are visible:
- The last four digits of the card ONLY. For your security, do NOT include full card or account numbers.
- Billing name and address
- If included in your billing statement, also include phone number
To prevent unauthorized account activity, ensure that you reply from the email address registered to your Amazon.com account. Our account specialists will review the information provided and respond to you within 24 hours.
Thank you for contacting Amazon.com.
This is an automated response to confirm that we have received your
email. Please do not respond to this auto-generated message. We will
work on your email as soon as possible.
If we have asked you to verify your payment details, please note that
we can expedite the verification process if you follow the
instructions in our original email.
This is an automated response to confirm that we have received your
email. Please do not respond to this auto-generated message. We will
work on your email as soon as possible.
If we have asked you to verify your payment details, please note that
we can expedite the verification process if you follow the
instructions in our original email.
Your information has been reviewed.
The information you supplied was reviewed by Amazon but we cannot unlock your account at this time. For details, check for an email or text message from Amazon describing next steps. Please contact us for further concerns.
The information you supplied was reviewed by Amazon but we cannot unlock your account at this time. For details, check for an email or text message from Amazon describing next steps. Please contact us for further concerns.
Если я правильно ответы на предыдущих страницах на этом форуме, мне остается быть настойчивым и писать им на email?(я все время буду получать это письмо, да?) или звонить им(уровень английского на недостаточно высоком уровне)?