Здравствуйте. Прошу помощи у бывалых.
Не пришла посылка. Открыла кейс на 43 день. Сегодня получила ответ в этом самом кейсе, но не могу понять, чего хочет продавец, гугл переводит не пойми как...
The seller has responded to you and offered another solution to solve this issue.
Seller's message:
"Hello dear, i am so sorry for te long daye for the package. dear, for the items how about i refund you and when you get the package you repay for it is is ok? and for the items i notcie that you left the bad feedback to my ebay. dear, as you know the positive feedback is very important to my job. so i hope you can help me to revise it. after we fix the problem. is it ok?really hope u can help me. thank you so much. waiitng for your reply nice day regards!"
If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by[url=""]sending a message[/url]
in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you tosend the seller a message
with solution that you'd be happy with.
You can also view the details of this case in the Resolution Center.
Подскажите, пожалуйста, что мне нужно ответить? Я сначала писала продавцу, что могу подождать, но сейчас думаю, что лучше бы получить возврат. Что нужно в этом кейсе нажимать, чтобы был возврат? Я не разу с этим не сталкивалась, поэтому разъясните плиз, порядок действий.
Если сейчас напишу продавцу, что хочу возврат и он согласится, то что нужно дальше делать-нажимать, чтобы не получилось так, что закрою кейс, и денег не вернут...
Пожалуйста, очень срочно надо, т.к. послезавтра уже 7 дней с открытия кейса этого пройдет...