Привет A-Lexus
Есть что-нибудь неправильно там? Я не понимаю, очень хорошо.
Добавлено спустя 15 минут 53 секунды: Dear Mela
I understand your situation, there must have something in your order out of shortage because of it is best selling. We have already call our supplier to deliver it.
And I'm a pre-salesgirl, so I can only help you before you purchase. You see, there are more than 100,000 items in our shop. Most of time, when man choose right items, they'll be shipped out in 3 workdays. Next time, I hope you ask me for advice, I know more about products, and we upgrade our storage everyday.
You can send a email with your order number and details to
fastsupport@dinodirect.com My colleague will reply you in 2 days.
Thank you!
yokomi
When I submit my order?
It is simply impossible!
I placed an order on April 5!
Today is April 18th!
Week the order is packed!
Is it really so difficult to send!
I ordered:
1. Folding Armrests Beach Deck Chair
A2199000BW
Color-Darkcyan
2. Folding Armrests Beach Deck Chair
A2199000BW
Color-Blue
3. Durable Folding Printing Moon Chair
A2199000BF / 2 pieces
4. Microfiber Cloth Car Cleaning Wash Mitten Glove
A1529000KP
5. Folding Adjustable Three-Wheel Kid Kiddie Kick Scooter
A2983000CS
Color-Green
Was sent to only one item
- 4. Microfiber Cloth Car Cleaning Wash Mitten Glove
A1529000KP !!!!! And it all?!
Where are the rest??
For what I paid money??
When I do send??
I need a custom URGENT !!
Whiter than a week has passed!!
If you can not send the money back!!
Добавлено спустя 5 минут 36 секунд: Спасибо.
Да, у нас есть несколько проблем. Мы признаем это. Наша компания быстро растет, так что приводит к несколько проблем. И мы пытаемся в наших силах, чтобы решить их. Но я считаю, Есть более хорошие отзывы, чем плохих. У нас также есть много лояльных клиентов, которые имеют хороший опыт торговых нами.
Хотя все, что не может быть совершенным, но мы сделаем все рекорды для достижения цели. Я также знаю, человек не должен найти excuse.However даже я просто маленький здесь, я сделаю все возможное. Я обещаю, вы можете получить правильный, что вы ищете, и получить в срок, если Вы получите четкие infomations от меня, прежде чем купить.
Спасибо всем вам же за отзыв!
Thank you.
Yes, we do have several problems. We admit it. Our company is growing fast, so it leads to a few problems. And we are trying our best to solve them. But I believe, there are more good reviews than bad ones. We also have many loyal customers who have nice shopping experience by us.
Although everything can not be perfect, but we'll do our bests to reach the goal. I also know man should not find excuse.However even I just a little one here, I'll do my best. I promise you can get right one what you are looking for and receive in time if you get clear infomations from me before you purchase.
Thank you all the same for your feedback!
им надо продавать - пускай переводят. помните - это не служба поддержки и им жаловаться здесь бесполезно - торгаши.
сегодня получил пакет с динодиректа. казлы и есть казлы. была заказана батарея для Нокиа BP-6M и аудио кассетный адаптер-плеер. плеер не выслали (правда в инвойсе есть надпись что не выслали, но без вариантов возврата денег или замены), батарея поддельная т.к. надпись на ней не такая как в оригинале, емкость написана 1070 вместо 1100, мощность 4,0В вместо 4,1. я на натуральный оригинал не очень расчитывал, но чтобы так явно надписи характеристик врали. на сайте ведь нормальные фото! я-то им отписался, но что-то творится неладное с этим магазином. на многие вещи цены повысили...