Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
В какие сроки деньги будут на карте после возврата ?
Все привет. Вот и я первый раз столкнулся с возвратом. Выиграл кейс на ебее. Мне прислали письмо eBay Customer Support made a final decision on your case Hi invellre, Good news! We issued you a full refund of $0.00 on Oct 16, 2011. The refund includes the purchase price plus original shipping and has been credited to your PayPal account. Please log in to PayPal and view the History page if you don't see it in your PayPal balance. Decision: This case has been decided in your favor.
Comments: Our records show the seller didn't respond to the case. We're sorry you had a problem with your purchase, and we're issuing you a refund for this case.
Возврат 0 долларов? Я немного опешил.
После заглянул в аккаунт ебея и там увидел
Refund information: We issued you a $285.00 refund to the PayPal account that you used to purchase this item. Please log in to PayPal and view the History page if you don't see it in your PayPal balance. Final decision: This case has been decided in your favor. eBay Customer Support comments: Our records show the seller didn't respond to the case. We're sorry you had a problem with your purchase, and we're issuing you a refund for this case.
Все как и должно быть. Зашел на аккаунт пейпала, но там никакой информации об возврате не увидел.
Открыл кейс на пейпале. Сегодня его закрыли.
Вот его статус: Status
This case has been closed because you reached a resolution with your seller.
If you're not satisfied with this decision because you received the item but it isn't what you expected, you can appeal this claim.
Никакого возврата нигде не числиться. Уже и не верю, что деньги придут. Что мне делать? По английски говорю плохо. Писал письмо но пока ответа нет. Посоветуйте что нибудь.
Понято,вам должен вернуть деньги eBay,вариантов несколько: 1.Может еще рано попозже появятся к стати могут упасть на баланс в палке (смотрите будет не 0.00) 2.Может вам вернули купоном,eBay так делает (где то должно быт указано ) 3.У прода нет денег и eBay только известило вас о том что вернут (может затянуться возврат) Подождите несколько деньков,ни куда они не денутся,рано или поздно вернуться ну или потом попросите что бы вернули купоном.
Haziel Sa. Thank you for contacting eBay and welcome to eBay Live Help. My name is Haziel Sa.May I please have your first name and how may I help you today? invellre hello invellre my name is Natalia invellre I won case on ebay. But information about refund is missing on my paypal account. Haziel Sa. Hi. Did you receive any notification from us regarding your refund? invellre yes i received this message: invellre eBay Customer Support made a final decision on your case Hi invellre, Good news! We issued you a full refund of $0.00 on Oct 16, 2011. The refund includes the purchase price plus original shipping and has been credited to your PayPal account. Please log in to PayPal and view the History page if you don't see it in your PayPal balance. Decision: This case has been decided in your favor. Haziel Sa. May I have the item number please? invellre but on my ebay account i recieved invellre this: Refund information: We issued you a $285.00 refund to the PayPal account that you used to purchase this item. Please log in to PayPal and view the History page if you don't see it in your PayPal balance. Final decision: This case has been decided in your favor. eBay Customer Support comments: Our records show the seller didn't respond to the case. We're sorry you had a problem with your purchase, and we're issuing you a refund for this case. invellre ok just a moment invellre item number 350492584956 Haziel Sa. Thank you. If I understand your concern , the case has been closed and you were told that the full refund has been sent to your paypal account but you are not seeing it in your paypal account. Am I correct? invellre yes. and ANY information about refund (even in History) is missing. i can make screenshot of history of my paypal account invellre sorry for my english. im russian invellre
Haziel Sa. No problem. Thank you for letting us know your concern , I am sorry to hear that there was a problem with this transaction , I understand yoru frustration , I will be glad to further assist you with this. Haziel Sa. Before we proceed, is there anything else that I can assist you with? invellre also i 16 october i opened case on paypal about this situation. but today this case was closed because i won this case on ebay. thats all. Haziel Sa. All right , I have checked your case and verified that you have been refunded with this amount in your paypal account, the paypal account you use when you pay the item. invellre ok, but why is information in history is missing? Haziel Sa. I apologize but I do not have access with your paypal account , I won't be able to verify that in my end. However I woudl suggets that you will contact paypal support to verify this issue. invellre how much money has been refunded? Haziel Sa. A totsl of $285.00 invellre why was wrote in notification "Hi invellre, Good news! We issued you a full refund of $0.00 on Oct 16, 2011." ? invellre $ 0 instead of $285 Haziel Sa. Where did you see that information? Haziel Sa. Was it in your paypal account? invellre no invellre it was message from ebay invellre on 16 october invellre invellre eBay Customer Support made a final decision on your case Hi invellre, Good news! We issued you a full refund of $0.00 on Oct 16, 2011. The refund includes the purchase price plus original shipping and has been credited to your PayPal account. Please log in to PayPal and view the History page if you don't see it in your PayPal balance. Decision: This case has been decided in your favor.
Comments: Our records show the seller didn't respond to the case. We're sorry you had a problem with your purchase, and we're issuing you a refund for this case. eBay Customer Support made a final decision on your case Hi invellre, Good news! We issued you a full refund of $0.00 on Oct 16, 2011. The refund includes the purchase price plus original shipping and has been credited to your PayPal account. Please log in to PayPal and view the History page if you don't see it in your PayPal balance. Decision: This case has been decided in your favor.
Comments: Our records show the seller didn't respond to the case. We're sorry you had a problem with your purchase, and we're issuing you a refund for this case. Haziel Sa. Please go to this link :http://res.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ResolveCPSCase&caseId=5012000563 invellre ok invellre Refund information: We issued you a $285.00 refund to the PayPal account that you used to purchase this item. Please log in to PayPal and view the History page if you don't see it in your PayPal balance. Haziel Sa. yes, that is correct. invellre all is good Haziel Sa. Yes, you should be able to see as well this refund in your paypal account. invellre ok thx invellre no more questions Haziel Sa. You are most welcome.
Это лог общения с ебеем. Только что общался. как я понял то ебей все сделал. Переслал деньги. Долблю поддержку пейпала, но пока все тихо. Как я понял они теперь торчат в пейпале и их никак не отправят?
а у меня такая фигня, 2 возврата в один день палка сделала и это отобразилось у неё, от продавца хуйказенг деньги уже на карте, а от дэлекстрима тишина :( странно это както....
Подскажите пожалуйста, получил письмо от продавца, что доставка товара в Россию, невозможна и обещание сделать рефунд: "I have cancelled your order and a full refund will be processed." 3 дня прошло, в пп никаких новых записей не появилось. Это нормально? Как скоро, возврат должен отобразиться в пп?
Добрый день. Продавец сделал рефаунд. На Палке сообщение что пришли деньги и тут же отправлены на карту Oct 16, 2011 Charge From Credit Card Completed Details $419.98 USD
Nov 9, 2011 Refund Completed $419.98 USD
Nov 9, 2011 Credit to Credit Card Completed Details -$419.98 USD
В банк звонил говорят что на карту можно принимать такие переводы.
Вопрос: Для Казахстана никаких ограничений нет в данном отношении? У меня карта Visa Virtuon "Народный Банк".
вопрос по рефанду... продавец сказал, что сделал рефанд, но я его не вижу, ни зачисления,хотя бы на пэйпэле, ни пендинг....Говорит, что пэйпэл что-то сортирует, и это займет 5-7 бизнес дней. Сколько раз были рефанды - всегда практически мгновенно.... Это развод? Хочу открыть case, но если вдруг не врет - не хочу доставлять ни себе, ни ему лишние хлопоты...
ну вот. за полтора года первый рефаунд настал. Ребят статус Pending висит уже третий день. когда изменится? и что это значит волнуюсь 139 фунтов как никак) и на всякий: карточка связной клуб. мастеркарт.
gemma sutton - это прод с ибея? весело, это вам не с крупного инетмага деньги трясти, ибей-прод делает ноги и всё... потом он регит новый аккаунт на новую кредитку, адрес и.т.д. продаёт какоето кол-во булавок какихнить и набрав нужное кол-во продаж берёться опять за своё чёрное дело.
Добрый день, очень нужна помощь.Продавец обещал сделать возврат оплаченной покупки написал письмо что возврат будет 26 декабря.26 дек от палки приходит сообщение что продавец "произвел полное возмещение средств по вашему платежу" , но в палке статус возврата
Removed( Удаленный ).11 янв написала письмо в палку что статус возврата удаленный от них нет ответа .ЧТО ДЕЛАТЬ ???????????