• Добро пожаловать на форум умных покупателей! Присоединяйтесь к нашей уютной компании и участвуйте в обсуждениях – Регистрация

Разблокировка аккаунта покупателя Amazon

K

kitpazan

Продвинутый
Регистрация
17 Авг 2011
Сообщения
3
Баллы
304
Местоположение
Чебы
Paliha

Paliha

Продвинутый
Регистрация
13 Июн 2022
Сообщения
27
Баллы
118
Местоположение
Ярославль
Туда сегодня я конечно письмо отправил! Дали в техподдержке через другой аккаунт общался! Думал что отфутбольлить хотели этим адресом! А сколько по времени отвечают на письмо?
Несколько часов. Недолго.
 
Paliha

Paliha

Продвинутый
Регистрация
13 Июн 2022
Сообщения
27
Баллы
118
Местоположение
Ярославль
Идут просто отписки по шаблону, как и вчера .
Hello,

My name is Theodore and I am a member of the Amazon Account Services team. Jeff Bezos received your email and I am responding on his behalf.

I've reviewed your e-mail, and I understand you're concerned about your account being closed. While I know you're disappointed with our stance on this matter, I want to assure you the information you received is correct. We've found your account is directly related to another account which has been previously closed due to the violation of our policies.

Due to the proprietary nature of our business, we're unable to discuss other accounts with you, and the decision to close your account is a final one. I’m sorry for any disappointment caused and appreciate your understanding.
Also, Amazon has a commitment against all forms of harassment, whether based on sex, race, or any other characteristic. We're proud to have had a long-standing practice that protects against discrimination on the basis of sexual orientation, gender identity, ethnic roots, color, or any other form of racial discrimination.

We won’t be able to offer any additional insight or action on this matter and any further inquiries won't receive a response.

Best Regards,
Theodore
Escalation Specialist
Amazon.com
 
K

kitpazan

Продвинутый
Регистрация
17 Авг 2011
Сообщения
3
Баллы
304
Местоположение
Чебы
Paliha

Paliha

Продвинутый
Регистрация
13 Июн 2022
Сообщения
27
Баллы
118
Местоположение
Ярославль
Paliha

Paliha

Продвинутый
Регистрация
13 Июн 2022
Сообщения
27
Баллы
118
Местоположение
Ярославль
Битва продолжается. Ответ сегодня.
Hello,

Amazon has a commitment against all forms of harassment, whether based on sex, race, or any other characteristic. We're proud to have had a long-standing practice that protects against discrimination on the basis of sexual orientation, gender identity, ethnic roots, color, or any other form of racial discrimination.
Although we understand your concern, due to the size of our department, we are able to assist only through email.
Unfortunately, we don't offer phone support, so I'm unable to call you as you requested.
You can reach us by replying to this email.

We appreciate your cooperation and understanding.

Sincerely,

Account Specialist
Amazon.com
www.amazon.com
 
Biro

Biro

Гуру
Регистрация
30 Мар 2012
Сообщения
9 624
Баллы
2 757
Местоположение
Нью - Йорк, США, Skype: biro_bidjan
@Paliha, не сдавайтесь.
 
Paliha

Paliha

Продвинутый
Регистрация
13 Июн 2022
Сообщения
27
Баллы
118
Местоположение
Ярославль
Hello,

Thank you for writing.
We have closed this account because our records show that we closed another account of yours for not meeting the terms of our Conditions of Use agreement. When we close your account for violating the terms of an agreement, you cannot open a new account or use another account to place orders on our site.
We are unable to provide information about additional accounts or resources we have used to identify the link between accounts.

However, your account will remain closed. You can review our Conditions of Use here:

www.amazon.com/conditionsofuse

We are unable to offer any additional insight or action on this matter. Please be assured that the emails sent to you are sent after a proper and thorough review of your account.

If you have any further questions or concerns, please reply to this email within 30 days.
Sincerely,

Account Specialist
Amazon.com
www.amazon.com
 
Paliha

Paliha

Продвинутый
Регистрация
13 Июн 2022
Сообщения
27
Баллы
118
Местоположение
Ярославль
Hello, Amazon team. I have read very carefully once againhttp://www.amazon.com/conditionsofuse. I still sincerely do not understand why Amazon imposed sanctions on me and blocked my account @gmail.com . I have not violated intellectual property, I have not violated copyright. I personally used the account myself @gmail.com for shopping. I bought on my own behalf. I bought with my bank card. I ask Amazon to help me restore my honest name and unblock my account @gmail.com . I am ready to cooperate with Amazon in a way that is convenient for you. I am ready to provide any documents that you say. Please help me. I want to restore my account and continue using Amazon services as an honest buyer. With respect and hope, your loyal customer Maxim Lebedev.
Уже просто не знаю, что писать ещё?
 
Biro

Biro

Гуру
Регистрация
30 Мар 2012
Сообщения
9 624
Баллы
2 757
Местоположение
Нью - Йорк, США, Skype: biro_bidjan
Достаточно стандартные ответы. Они часто по форуму проходили. Если вы правил не нарушали я бы писал все что вам вдохновение подсказывает.
 
Paliha

Paliha

Продвинутый
Регистрация
13 Июн 2022
Сообщения
27
Баллы
118
Местоположение
Ярославль
Пока жду...

Hello,

Thank you for your response. Your account is currently under review by the department in charge. We will be reaching out to you via email in the next 24 to 48 business hours.

We ask you not to open new accounts because any new orders that you place may be canceled.

Sincerely,

Account Specialist
Amazon.com
https://www.amazon.com
 
T

tenfie

Продвинутый
Регистрация
21 Июн 2022
Сообщения
4
Баллы
104
Местоположение
Moscow
Здравствуйте!
Хронология событий:
- создал аккаунт в амазон
- купил гифт-карты в BitPay
- при попытке оплатить ими было необходимо всё равно выбрать pay method, привязал карточку российского банка, уже указал свой адрес прописки
- shipping address указал посредника, оплатил заказ целиком гифт-картами
- получил блок, форумы до этого про амазон конечно не читал
На данный момент сделано:
- выяснил что с BitPay проблем быть не должно. В интернете есть подобный кейсы, должностное лицо амазона подтвердило что BitPay - ok. Сами BitPay ответили что всё должно быть ок и я могу слать им мой invoice на купленные карты, что я и сделал на амазон в окошке где можно прикреплять доки.
- туда же отсылал выписку из банка(на англ языке с моим именем, адресом, и цифрами карты)
- после моего письма им уже на почту, запросили utility bills - отправил(нотариально заверенный перевод) , billing address на всех доках реальный и одинаковый
В итоге, до сих пор на всё вышеотправленное мне ответили что недостаточно информации и разблока не будет.
В правилах амазона я так и не нашёл пункт который я по факту нарушил, но всю хронологию я им не описывал(стоит ли?), объектом санкций США я не являюсь, как и мой банк.
Что мне стоит дальше предпринять?
 
0

08lavaz

Продвинутый
Регистрация
23 Июн 2017
Сообщения
1 521
Баллы
346
Поставьте себя в положение амазоновцев. Вот как им понять, зачем вы привязывали платежное средство, которым ни разу не воспользовались.
 
T

tenfie

Продвинутый
Регистрация
21 Июн 2022
Сообщения
4
Баллы
104
Местоположение
Moscow
Поставьте себя в положение амазоновцев. Вот как им понять, зачем вы привязывали платежное средство, которым ни разу не воспользовались.
Затем что нельзя оплатить не привязав его. Сначала нужно выбрать pay method, а только потом появляется оплата гифт-картами
 
0

08lavaz

Продвинутый
Регистрация
23 Июн 2017
Сообщения
1 521
Баллы
346
Ну вы же этим пэй методом ни разу не платили, а это и есть красный флаг для Амазона.
 
Biro

Biro

Гуру
Регистрация
30 Мар 2012
Сообщения
9 624
Баллы
2 757
Местоположение
Нью - Йорк, США, Skype: biro_bidjan
- купил гифт-карты в BitPay

Похоже заблокировали именно за оплату картой на новом аккаунте из России. Вообще сейчас очень сложно с новыми аккаунтами. Проще купить на другой площадке более гуманно относящейся к новичкам.
 
Paliha

Paliha

Продвинутый
Регистрация
13 Июн 2022
Сообщения
27
Баллы
118
Местоположение
Ярославль
Я уже начинаю думать, что мне не пробить эту глухую стену
 
Paliha

Paliha

Продвинутый
Регистрация
13 Июн 2022
Сообщения
27
Баллы
118
Местоположение
Ярославль
Все пишу...

hello Amazon team. It's been almost a month since my Account @gmail.com blocked. I write letters to you and receive unsubscriptions. They tell me to wait for the issue to be resolved on my account. I wait and nothing happens. I'm just being bullied. I was told that I broke the rules. I have carefully studied the rules and believe that I have not violated them. I sincerely don't understand why Amazon is mocking me. I don't understand why they treat me so badly. I still hope for justice and an honest solution to my question. With respect to the Amazon team Maxim Lebedev .
 
0

08lavaz

Продвинутый
Регистрация
23 Июн 2017
Сообщения
1 521
Баллы
346
I'm just being bullied.

Плохая идея им такое писать, тем более что они этим по отношению к вам не занимаются.
 
Paliha

Paliha

Продвинутый
Регистрация
13 Июн 2022
Сообщения
27
Баллы
118
Местоположение
Ярославль
I'm just being bullied.

Плохая идея им такое писать, тем более что они этим по отношению к вам не занимаются.
У Вас блокировали аккаунт? Я вот думаю, что именно травят. В правилах о других аккаунтах вообще ни слова.
 
Live

Similar threads




Вверх
Live