помогите с попыткой разговора с сапортом о неисправной автомагнитоле.
в общем первое мое письмо с описанием неисправности видимо было не особо доходчиво, в итоге получил ответ:
Thanks for your letter.
We could not figure out who in the service center have talked with you before. Would you offer the emails you talked before to give a clue?
It is acceptable for you to return the defective product and get a partial refund. However, you should take the following notes:
1. you pay for the shipping fee of returning since you already used it for not a short period of time.
2. We could give a partial refund (the amount is uncertain now) only after receiving the defective product and checking it.
3. You'd better send it back with a tracking number and keep all necessary information clear to see( especially the order number)
You may return it to:
21L Hongfuge,Caifu Building, Caitian Road, Futian District, Shenzhen, Guangdong Province, China.
Postcode:518000
Also, if possible, you're suggested to get it fixed at the local market.
You're welcome to contact with us if any further questions.
Они предлагают мне все равно отправить к ним обратно, но меня это совсем не устраивает ибо пересылка мне влетит в копеечку да и демонтировать устройство с автомобиля тоже стоит денег. Ну и еще один момент то что почта наша может окончательно убить аппарат. Само устройство, автомагнитола исправна, просто не реагирует тачскрин, все остальное работает. в общем как бы им доходчивей написать, что мне проще отремонтировать устройство на месте в сервисцентре. все документы обязуюсь им предоставить после выполненого ремонта. Да это всеми нами любимый магазин pickegg.com :wink: Думаю если выработать определенный шаблон на эту тему, то это помогло бы не только мне одному.