Здравствуйте, уважаемые форумчане, нуждаюсь в Вашем совете.
Заказал 15.07.2011 в American Equipage куртку N-3B (MJN31000C1).
Оплачивал через их сайт, не через PayPal.
Заказанной куртки не оказалось в наличие, я согласился подождать.
В итоге 19.08.2011 получил MA-1 Flight Jacket (MJM21099C1).
Выслал им пару фоток Customs Declaration and Dispatch Note (таможенной декларации) на фоне полученной куртки.
Похоже это не является для них основанием возврата хотябы разницы в стоимости курток.
Хотят, чтобы прислал им куртку обратно для разбирательства, накладно это.
Подскажите пожалуйста возможные действия.
Вот переписка для более полной картины.
AMEQ 21.07.2011:
Hello ,
Just a note letting you know that the N-3B parka is on
back order until August.. Would you like to put on back order? the M 65 is available however .. Please let me know what you would like to do. thanks and sorry for
the inconvenience. Kelly @AMEQ
Alex 21.07.2011:
Hello!
Well, I'll wait until August.
Alex
AMEQ 21.07.2011:
-----Hello Alexander,
Thanks for letting me know
I will put on back order.
have a good day. Kelly @AMEQ
AMEQ 29.07.2011:
Hello Alexander,
This email has been sent to inform you that your order, #43620, has been updated to a status of Shipped.
Alex 22.08.2011:
Hello!
I received the order, but instead ordered jacket MJN31000C1 it was MJM21099C1.
Alexander
Alex 30.08.2011:
Hello!
Why you don’t answer?
Alexander
AMEQ 31.08.2011:
I will check into this and see what happened and get back to you. thanks Kelly @AMEQ
Alex 07.09.2011:
Hello!
When You can check into this and see what happened?
Alexander.
AMEQ 07.09.2011:
-----HEllo Alexander.
Sorry for the delay. You can ship it here to
American Equipage, 1783 Crescent Valley Road,
Bovina Center, N.Y. 13740 USA... and we will
check it out.. thanks Kelly @AMEQ