Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
У меня для Вас плохие новости: включение спеллчекера не заменит грамотности. Хотя и подскажет, что пробелы перед знаками препинания (кроме открывающих скобок и кавычек) не ставятся ;-)
Короче, мучаю жидов от нечего делать по чайнику. И немножко троллю :smile: Менять на новый не хотят. Предлагали купон $2, теперь $3. Никак не могут понять что чайник пришел нормальный, и сломался через месяц :smile: Развлекалочка :smile: Домучаю до победного :smile:
Добрый день! &***** Через месяц использования, чайник сломался. Обломался язычок, удерживающий крышку в закрытом состоянии. Видео и фото по ссылке: https://yadi.sk/d/WefABJsjqSkpy производитель на странице товара обещал замену на новый при любой неисправности: http://www.jd.ru/pro...1-5_747644.html Настало время исполнять обещание. Жду ответ. &***** Hello! &***** &***** Claim about bout order no: 26622692 &***** Afrer 1 month of usage, item is broken. Cannot close. I lost 10 coupon too. &***** Video and photos here: https://yadi.sk/d/WefABJsjqSkpy &***** the manufacturer promises a replacement for any malfunction within one year: http://www.jd.ru/pro...1-5_747644.html &***** Waiting for reply.
Thank you for shopping en.jd.com Regarding your order 26622692 we would like to confirm whether the problem can be repaired locally and please estimate the repairing fee so that we can offer solutions accordingly. &***** Thank you for your understanding and support. If you have any further inquiries, please do not hesitate to contact us.[/font]
Hello! It is not good solution for me, repair it locally. Lost many time and money. Manufacturer promises a replacement for any malfunction within one year. Be honest and do this for me. Or, just return my money and coupon.
Dear valued customer, &***** &***** Thank you for shopping at http://en.jd.com &***** Regarding the problem of the item in the order 26622692, we feel sorry that according to the current policies on our website, exchange service is not available currently. For the long returning process concerned and in order to save your valued time, we would like to especially apply a 2$ coupon for this order and sincerely hope you could keep the item. &***** If the solution is acceptable for you, please feel free to inform us and we will apply the coupon as soon as get your confirmation. &***** We sincerely apologize for the inconvenience this has caused and thank you for your understanding and support. If you have any further inquiries, please do not hesitate to contact us.
Hello! Maybe $10 coupon will be good for me. But $2 it is not serious. And I see that your promises it is not true. Very sad. Maybe PayPal can help me.
Dear valued customer, Thank you for shopping en.jd.com &***** Regarding the order 26622692, we nwould like to especially apply a 3$ coupon for this order and sincerely hope you could keep the item. if you not agree , according the tracking information it delivered on Feb. 15th. you contact us Mar. 23th . if you receive it like has the problem, we will refund for you . it will be highly appreciated if you could [/font]upload the video of unpacking the parcel for the first time after you received the parcel .to:https://disk.yandex.com and send us the link.&*****
Hello! I receive item without any problem. But till I use it, it was broken. Only 1 month of well-working it is not so long, you are absolutely right. Photo and video I upload here: https://yadi.sk/d/WefABJsjqSkpy It is not in my ordinary practice to make video received parcels in post office. I do not need in it. I think JD.com is an honest company and fulfill their promises I`m not need any coupon, I need well working device. Because manufacturer`s promise is: REPLACE any broken device within ONE YEAR. This promise is written here: http://www.jd.ru/pro...1-5_747644.html Clear russian language: "Заменим чайник на новый в течение года при любой неисправности". In english it means "Replace with a new teapot throughout one year for any faults" Replace it please. &***** Or, other soution is $10 coupon and full refund.
магазин буэ полное. техподдержка раз в 2, а то и 3 недели отвечает. защиты покупателя нет ни в каком виде. только на палку надежда в случае чего. кроме 11.11 больше ни разу не брал.
Отпишу, может кому будет интересно. В декабре был куплен повербанк Besiter BST-0141 (тот что на 12 000 махов) с купоном. В Украину они не доставляются (доставка SPSR Express), поэтому решил рискнуть (доплата совсем мизерная) и указал РФ, Москва, а потом Украина и полный адрес. В офис SPSR в Москве посылка доехала за 7 дней после заказа и... зависла. Лежала 3 месяца без движения. Тут на днях на мобильный звонок - мол Post International вас беспокоит, вам едет с Китая посылка, на какое отделение Новой Почты вам доставить? Ну думаю, наверное с Али что-то мелкое едет. Вчера приходит смс с Новой Почты о посылке, забираю вечером. И... как вы наверное уже догадались, там в коробке повербанк Besiter :Yahoo!: