Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Закрыли диспут НЕ в мою пользу. дико Срочно нужна помошь
Я в шоке! В общем в кратце: заказал айфон на ибее, коробка пришла , а айфона не было (украли). Открыл диспут, там решели сделать мне рефунд, НО ЕСЛИ Я ВЫШЛЮ КОРОБКУ ОБРАТНО продавцу. Я ее выслал вот ее трек RA11 9897 450R U. Пару дней назад он начал трекаться на юспс, думал почти все ан нет. Буквально сейчас получил письмо
eBay Customer Support has reviewed the case and made a final decision. We've considered the case carefully and decided not to issue you a refund. We're sorry this didn't work out.
А причина:
We were unable to confirm delivery of the item with the tracking you provided. You will not be refunded and the case is closed.
Что делать? Трек же вроде трекается на юспс, так почему ее закрыли НЕ в мою пользу? Или они пишут, что по треку ОНИ НЕ увидят, пришла послыка к проду или нет. В общем у меня есть 72 часа на аппеляцию, поэтому нужно указать РеЗКУЮ причину.... что посоветуйте?
По этому треку можно получить инфу о доставке или нет? Нужен срочно совет гуру, ситуация критичная
На аппеляцию однозначно надо подавать. Может поджали сроки диспута и автоматом закрыли? А посылка конкретно к селлеру не попала? На сайте должно быть подтверждение получения посылки.
Только что звонил в юспс, мне там сказали что инфа о доставке БУДЕТ отображена.... так в чем пробдема? почему эти гады закрыли не в мою пользу, че им не терпится? Ладно, сейчас будут делать скан отправления + напишу что мол вы поспешели
Если какие то идеи есть выслушаю с радостью :wink:
А? :wink: какой скан доставки? У меня где то в кваритре валяется чек что я выслал эту посылку (ито, не могу ее найти :( , все комнату обыскиваю) О каком скане доставки речь?
Фуууу-в В общем, народ, осталось токо верить в чудо Вот мое "апелляционное" письмо
Sorry for the inconvenience. But I believe a big error was made in the final decision on this case. Your decision is "We were unable to confirm delivery of the item with the tracking you provided...." But the tracking number RA119897450RU is trackable on usps.com. Here the information
Label/Receipt Number: RA11 9897 450R U Service(s): Registered Mail™ Status: Processed through Sort Facility
Your item was processed through and left our KEARNY, NJ 07032 facility on August 14, 2010. The item is currently in transit to the destination. Information, if available, is updated periodically throughout the day.
I have recently called to usps.com and asked about delivering confirmation. And they told me that there will be a delivering confirmation on the usps.com when the parcel will be delivered.
I have done some photos of parcel when I was sending it back to seller
Кстати я тоже об этом думал. По сути если прод просто откажется на своем почтовом отделении от посылки, фактически, никакой инфы о ПОЛУЧЕНИИ продом на сайте не будетт - соотв. - не видать мне рефанд.
На сортировке обычно день висит. Потом должен появиться статус: Status: Delivered Your item was delivered at 10:38 am on August Detailed Results: Delivered, August Я не думаю, что продавец откажется получать, у американцев не прнято так, как у наших.
Нет , ещё не доставлено до получателя . Обычно после Arrival at Unit ( доставлено до почтового отделения адресата ) следует Notice Left ( извещение ) , а потом Delivered. ------------------ Кстати, не факт , что последние стадии ( извещение и вручение ) будут отмечены американскими почтовыми работниками . Редко, но бывает , что человек написал, что мелкий пакет получен , а на USPS доставки нет .
Thank you for contacting eBay in regard to the Jailbroken 8GB Original iPhone (item #280528737909) that you recently purchased. After reviewing your email, I understand that you have the tracking information to confirm the delivery of this purchased item. I am so sorry to hear that this has happened. How frustrating! Please allow me to take care of this for you.
I want to thank you for your patience. I apologize for not being able to respond to your email sooner. We have been experiencing a high volume of emails and we are trying to get to each of them as soon as possible.
I have reviewed the details of this case thoroughly. It appears that we made a mistake when this case was closed. I apologize for the inconvenience of having to contact us again.
Because of this mistake, I have approved your appeal.
We will be refunding you in full for this transaction! You will see the money in your PayPal account in 48 hours. If you do not have a PayPal account you?ll simply need to open one with your registered eBay email address.
Also, please make sure that the email address on your eBay account is added and confirmed on your PayPal account. If it is not, you will not be able to receive the refund.
Here are the steps to confirm your email address with your PayPal account:
1. Log into your PayPal account at www.paypal.com 2. Hover over the "Profile" link under the "My Account" tab 3. Click on "Add or Edit Email" from the drop-down menu 4. Select your email address and click "Confirm" 5. Check your personal email for an email from PayPal 6. Open the email and follow the instructions to confirm your email address
After you have received the refund, please follow the steps below if you would like to transfer the funds back to your bank account.
**Do not** click "Issue Refund" on the transaction details page in PayPal. Doing so will send the refund back to eBay, not your bank account.
1. Log into your PayPal account at www.paypal.com 2. Click "Withdraw" at the top of the page 3. Click "Transfer to Bank Account" 4. Enter your information and click "Continue" 5. Click "Submit"
In summary, we have confirmed the delivery with the tracking number provided. We have granted your appeal the the refund should be issued to your Paypal account within 48 hours. We apologize for the inconvenience this has caused you. We really appreciate your patience.
xxx-lider, I see that you have been a part of the eBay community for 1 years now. Thank you for continuing to do business with us over the years. We truly appreciate you as one of our valued customers.
If you need further assistance, please don't hesitate to reply to this email and let us know.
А у меня другой вопрос, вот получил тс свои деньги назад а продавец получил назад свою коробку.. а что дальше? Кто оплачивает банкет? Продавец или почта ему возместит?