Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
даже так. я попробовал задать вопрос проду. как отпишит мне, зацитирую сюда. ЗЫ: интересно с чем это связанно и идет ли на самом деле посылка в это время как трек стоит.
даже так. я попробовал задать вопрос проду. как отпишит мне, зацитирую сюда. ЗЫ: интересно с чем это связанно и идет ли на самом деле посылка в это время как трек стоит.
Я лично попросил прода позвонить в USPS и сходить самому, когда прочитал отзывы местных жителей узла связи его района. Кроме того он мне выслал ксерокс таможенной декларации и чека об оплате отправки. Так же на сайте USPS я оформип и отправил письмо с данными посылки по его докуметам. Получил такой ответ:
Dear Pedro l Torralvo, Thank you for contacting us about CJ.........US. I understand your frustration in the delay in delivery and the lack of tracking. I apologize for the inconvenience, and will be glad to assist you, by checking with my resources. Pedro, thank you for contacting us about the status of your international mail item with label number CJ.........US. The latest scan information I have on this mail piece is Your item was accepted at 2:14 pm on September 20, 2013 in COLUMBUS, OH 43228. I understand your concern about CJ.........US and your concern about the delay in delivery and the lack of tracking. Additional information about the status of your item can be provided by our International Office. Our International Office is not able to interact via email. Therefore, your best option is to contact them by phone to initiate an inquiry. This office will gather all of the information necessary to assist you in this matter. Be prepared to provide the date and place of mailing, postage, value of content, addressee information including first and last name, and the complete mailing address.
I have provided you their number and call hours below. Please call with the information listed above and they will be happy to further assist you. I have also provided the timeline for filing international inquiries for your convenience and future reference.
USPS International Office: 1-800-222-1811.
Monday through Friday -- 8:00 a.m. to 8:30 p.m. Eastern Time
Saturday -- 8:00 a.m. to 6:00 p.m. Eastern Time Sundays & Holidays -- Closed An inquiry can be initiated for certain mail pieces by the US sender within the following time limits:
- No sooner than 7 days from the mailing date (10 days for Canada)
- No later than 183 days from the mailing date
Thank you for the opportunity to provide you with the information you need to complete the next step in resolving your question about your International Mail item. I have provided you with the last scan and contact information for the International Office. I am confident that the International Offices is the best authority to help you. Thank you for emailing your Postal Service. We appreciate your business. Regards, Dave If we can be of assistance to you in the future, please don't hesitate to contact us. The email address that this was sent from is not a manned email, so please use the following link: https://www.usps.com...=Center_EmailUs ******** Your privacy is important to us. If you would like additional information on our privacy policy, please visit us online at: https://www.usps.com/
Переправил это письмо продавцу. Кроме того, подал заявление на розыск в своем отделении связи. Пока тишина.
CW********US приорити покинула сша и тишина по смс треку статистика,уже давно подобные даты получены,а моя сложно сказать где,хотя прошлый месяц все тоже самое пришло за 8 дней с момента отправки! [attachment=p:180393:2f662038cbd3]
Да, знаю, что треки LJ*********US не отслеживаются.Но пару вопросов все же имеется.
1. Есть история трека: October 9, 2013 - Electronic Shipping Info Received October 9, 2013 , 7:57 pm - Accepted at USPS Origin Sort Facility - CERRITOS, CA 90703 October 9, 2013 , 9:12 pm - Processed at USPS Origin Sort Facility - LOS ANGELES, CA 90009 October 9, 2013 - Depart USPS Sort Facility - LOS ANGELES, CA 90009 October 10, 2013 , 7:43 am - Processed at USPS Origin Sort Facility - LOS ANGELES, CA 90009
Можно ли из вышенаписанного сделать вывод что посылка покинула США? Или должен быть Depart?
2. Когда я написал что не могу отследить посылку и вообще уже подошел срок доставки (22 октября - 4 ноября), продавец огорчился что такая фигня и готов вернуть деньги в полном объеме либо отправить еще раз.
Допустим, выберу первый вариант. Но что если мне вернут деньги, а посылка придет?))