Сегодня видимо привлеклось Aliexpress. Не совсем понимаю, чего им надо. Точнее, понимаю, они говорят, что я указал неверную причину спора, что заказ всё ещё под сроком защиты покупателя и в транзите, но это неправда же, продавец защиту мне не продлевал, я открыл диспут в последний час защиты.
Даже в свойствах заказа написано Если ваш заказ не будет доставлен к 2016-12-05 вы можете подать на возврат, открыв спор.
Вот приду я в пятницу на почту, а там для меня ничего нет, и что? Сейчас такой завал, что оно может запросто только к НГ прийти. Как бы им объяснить-то, что я хочу просто продлить защиту на месяц, закрыть спор и ждать? Ну это тупо, что они информацию Сингапур поста принимают во внимание, это неотслеживаемое отправление, они не узнают о передвижениях по России.
According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit currently. Thanks for your patience for waiting for the international package. Since your package is still in protection time and your order will be protected by AliExpress, you'll be refunded if you don't receive the package when purchase protection ends.
Под какой он защитой, кончилась она дней 7 назад, продавец не продлил.
Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason Purchase Protection is running out, but package is still in transit Invalid After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time. Then you can have enough time to wait for your package. Any new update regarding your package, we will keep you updated timely or you can simply track it by go to "My orders"-"All Orders" and click "Track order".
Package Information 4PX Singapore Post OM Pro S000003145795 In Transit
Solutions:
Option 1: Please continue to wait for 7 days (с этим я согласен, лучше даже подольше, но нет никакой кнопки чтобы принять предложение судей и ждать)
Response time: 7 days (какой знак я должен подать в эти 7 дней?)
According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit. Please wait in patience and confirm with us whether you have received the goods when purchase protection ends.
Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal). If we don't receive any feedback about the product problems after the goods are delivered, we will release the payment to your seller based on the delivery information.