Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Ну вот тока начал уже за горло схватили Сначало пришло
Your eBay selling account has been restricted in order to allow us to confirm some information including your identity and your current business practices. This process helps ensure a safe trading environment for both you and the eBay Community.
I understand that this process may seem confusing, please allow me to explain a little more. We’re committed to reducing both fraud and negative buying experiences on eBay. To maintain a safe marketplace, we sometimes restrict selling activity, end active items, or suspend accounts until additional steps are taken. These actions are not necessarily meant to be a reflection of your account’s activity, but rather a preventative measure.
We'd be happy to review your account and, if possible, adjust your selling restriction to allow additional activity to take place.
In order for us to review your account, I need to ask you to submit all of the following information by fax (fax number below):
- A readable copy of your driver's license, front *and* back, or other government-issued ID. - A copy of a recent credit card statement, bank statement, or utility bill. Your name and billing address should be visible, and consistent with the information registered to your eBay account. - Documentation that shows that you purchased the item(s) recently listed for sale on eBay. Documentation that will help us verify your items can include either manufacture invoices or receipts. Unfortunately, we will be unable to accept photos of the items to fulfill this requirement.
-- Important -- - Make sure that your name and User ID appear on each document that you submit. If this information is not included, it cannot be processed. - Be sure your submitted documents are current, valid, and legible.
Fax all documents to: eBay Attention: SRM Appeals Fax number: (801) 880-7018
-- Note -- - It may take up to 3 business days to review your information. - All documents submitted will be destroyed after we review them.
We appreciate your cooperation in resolving this matter as quickly as possible and look forward to receiving your documentation.
To help members have a safe and successful experience on eBay, we sometimes place limits, restrictions, or suspensions on accounts.
Based on your financial information, contact information, or buying and selling activity, it looks like your account is associated with the account (ear1103). Normally, when 2 accounts share this sort of information it indicates that the accounts belong to the same person. Since this other account is limited, restricted, suspended, or not meeting minimum seller standards, you will not be able to sell until you provide us with information that helps us to confirm your identity.
There are 2 ways that you can provide this information. You can go to the "All Selling" section of My eBay and click the "Request higher selling limits" link in the "Monthly Limits" section. Or, you can click the "request higher selling limits" link in the message that you receive the next time you try to list an item. We'll ask you to confirm some information and may send you an email explaining what you need to do next. Until we verify this information, we won't be able to increase your limits.
If you see a message letting you know you've successfully increased your selling limits, the restriction on your account will be removed and you can begin selling again. You'll be able to sell up to 10 items or $500 per month on this account.
Limits on your account may automatically increase after 90 days, once you've established a reputation as a successful seller. You can increase your limits immediately by resolving any issues with the original account. Instructions on how to resolve any issues were sent to the email address registered to that account.
Please don't reply to this message. It was sent from an address that doesn't accept incoming email.
H67991
так понял что количество лотов залимитили а сначла закрыли листинг и ревайз Что делать? Завышенная доставка новых не проданных лотах к такому не могла привести?успел продать 3 лота вроде ничего не нарушал, всего на чуть больше 1000$ на палку друга в сшаФии не заплатил т.к кейс один открыт изо не плательщика. Я так полагаю стандартная проверка?
Не могу понять как получить платеж,чел кот лот выиграл пишет Hello. I can not pay,bacause your PayPal setting... Please change your PayPal setting by using following URL. Thank you for your patience. http://www.freeopenbook.com/paypal-hacks/payhks-CHP-3-SECT-3.html Many thanks,
Дак что я нарушил ? я так понимаю обчная проверка раз прост ограничение? Был пбаером и вдруг стал селлером с товаром по сред ценой .. ну приличной весьма.
С точки зрения робота безопасности на еБей, вы нарушили: 1) То, что родились на свет божий. 2) То, что попытались с продажами залезть на уБей. 3) То, что ещё не будучи сознательным и трижды перепроверенным продавцом, уже умудрились наторговать сверх лимита для начинающих (максимум $500/месяц). 4) То, что пользуетесь палочным мылом посредника, на котором гроздьями висят чужие акки "неблагонадежных", типа "gorbenko", "ear1103" и прочих пожизненно забаненных должников на eBay...
Наверное не внимательно читали правила eBay. Для новых селлеров лимит не только в кол-ве лотов (не более 10-и в месяц), но в общей сумме лотов за месяц, не более $500. А то ведь можно всего и пару лотов выставить, например по $450, так вот за превышение суммы и прихлопнут, до выяснения так сказать...
Я посредника токлько вписал недавно на непроданные лоты,этот ***** вестерн бид неделю почти меня регистрировал и даже подтверждение не выслал когда доки проверил,все что было продано до ограничения да и вообще пока ничего больше не продал, было оплачено на палку в сша (приятеля моего)
Это Ваше личное мнение, а посему оно - субъективное и неверное. Подобные выражения попрошу впредь не употреблять. Устное предупреждение... @ndy$
Если я имел paypal аккаунт в России и открыл новый в Америке могу я использовать оба, оффициально сообщив в paypal, что я сейчас нахожусь в России и в юсу не собираюсь ехать в ближайшее время? Это не противоречит их полиси и agreement?
Вам ответили в предыдущей теме. Один счет в Пэйпал - личный, второй может быть Премьер или Бизнес. Пользоваться можно только тем в какой стране находитесь и свой адрес можете подтвердить документально.
Слушайте, ну это ведь уже не смешно. На 121-й странице темы, посвященной саспендам и выходам из них, спрашивать, что делать после предложения подтвердить личность - это как минимум странно, не?
Ограничивают акки не людиЭ, а ихний супер злой робот секьюрити. Возьмите себе за правило, быть засуспендиным по 2-3 раза в месяу и всякий раз по новой доказывать ихнему саппорту, что вы это вы, а не кто-то там иной. Это стандартная практика на регулярной основе.
Уже переслал документы везде на всен ящики всеми факсами ,3 раза писал в саппорт они всеравно тормозят. Писал сначала на UK Они сказали мы тут не решим ничего т.к ты на US. Написал на US 2 раза - сказали проверят в теч 24 часов,хотя отправил я за 2 дня до обращения ,вчера снова написал ,говорят доки ждут рассмотрения до сих пор ,это трындец просто - так бесят уже.
Кто то может подскажет - если у меня неуплачено фии около 130 баксов то стоит их заплатить для ускорения верификации? Не плачу пока потому что один кейс открыт по не оплате товара и не закрывается ни как а это почти 40баксов фии((