Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
купил лот,полностью оплатил-продавец прислал письмо,что пересмотрит цену доставки мне...возможно скажет,что требуется доплатить...как с этим бороться...ведь так каждый может сделать-не понравилась цена,с которой был продан на аукционе..и вперед-меняй цену доставки,а то и товара..не подскажете,как решить такую ситуацию...доплачивать не очень-то хочется...
Тогда пусть идет лесом,скажите пусть возвращает деньги и вы отказываетесь от сделки или вы будете жаловаться в ебай,(надеюсь его письма шли через ебай?),это его косяк .Хотя конечно,если уж слишком маленькая цена за шиппинг,то его можно понять,посчитайте сами цену доставки,в общем решать Вам,вы на коне :lol:
Значит жмотится ,вообще замечаю,если выигрываеш лот с привлекательной ценой,то у них сразу ломается(сразу после окончания аукциона :lol: ) или таможня не пропускает...В общем жаба душит :roll: ,тогда пишите в суппорт,но не гарант,что надавят на него,может и ответить им,что я написал вверху 8).В общем или суппорт или доплачивайте...
написал в саппорт,вот ответ...что дальше делать,даже не знаю...проще всего сделать рефанд...но на кой он мне нужен...мне товар нужен..повторюсь,так каждій продавец,которому не подойдет окончательная цена,может сделать рефунд
To:****** From:eBay Customer Support SubjectB90012 Your recent email to eBay's Trust and Safety Department (KMM283547025V31232L0KM) ------------------------------------------------------------ Dear ******,
Thank you for writing eBay in regard to the item ****** you purchased but still haven't received. I understand that the seller notified you regarding an additional payment but you already paid for the item based on the bid you've won.
I recognize your frustration and want to quickly and responsively address your concerns. Allow me to provide some suggestions that may be of assistance in resolving this issue. Please bear with me as this email, though it can be long, contains important information and I simply don't want to leave anything important out.
I have taken the time to review your report about the seller (******) and I assure you that appropriate action will be taken based on the results.
Our actions may include listing cancellation, limits on account privileges, account suspension, forfeit of eBay fees on cancelled listings, and loss of PowerSeller status. Due to eBay's Privacy Policy, I am unable to disclose member's account information as well as the actions that maybe taken. This policy protects all eBay members and ensures that your personal account history will always remain private.
***WHAT CAN YOU DO NOW*** Since you paid for the item, eBay encourages open and honest communication, and I believe that many issues can be resolved with a quick conversation.
***CONTACT SELLER*** If you have not talked to your trading partner, I suggest that you contact the seller and try to see what can work for both of you.
Please follow the steps below to get the seller's contact information through eBay:
1. Click the "Advanced Search" link at the top of most eBay pages. 2. Click the "Find Contact Information" link under the "Members" heading on the left side of the page. 3. Enter the member's User ID and the Item number. 4. Click the "Search" button. You may be asked to sign in.
eBay will send you the seller's contact information to your email address on file. At the same time, eBay will send the seller your contact information.
If direct communication with the seller doesn't resolve the issue, I encourage you to open an Item Not Received or Significantly Not as Described dispute.
You can open a dispute once at least 10 days -- but no more than 60 days -- have passed since the date the listing ended.
To learn more about the Item Not Received or Significantly Not as Described process, go to:
***FILE A REPORT WITH ECONSUMER.GOV*** Because your payment was sent outside the country you live in, we recommend that you file a report about this situation with econsumer.gov.
Econsumer.gov can help you file a report with consumer protection agencies in more than 20 countries, including Canada, the United Kingdom, Australia, and Japan. Reporting your experience can help these agencies discover a new fraud trend. Your report may also prevent other buyers from experiencing the same situation.
Since you paid for the item using PayPal, your purchase is covered up to $200 at no additional cost. However, many transactions are covered up to $2,000 by PayPal Buyer Protection.
For more information about how eBay protects buyers, go to:
Kiselyov, If you need further assistance, please don't hesitate to reply to this email and let us know.
Sincerely, Doris
eBay Customer Support _____________________________________________
Whether you're new to eBay or an experienced buyer and seller, the eBay Security & Resolution Center can help you protect yourself on eBay and online. For more information, please click the "Security Center" link at the bottom of most eBay pages. _____________________________________________
Original Message Follows: -------------------------
From: ****** To: eBay Customer Support <rswebhelp@ebay.com> Subject: IV=RN0003 Buying - after I've bought : Problems with my seller
Additional Information User ID: ****** Other Member User ID:****** Item Number:****** Question Text Hello! Prompt what to do.. After purchase of the goods the seller in personal messages demands surcharge as the price of an ego of the goods after auction does not approach it... I have completely paid the goods according to rules of auction, and I wish to receive that, for what has paid money.... I would not wish to do refund, I would like to receive that, for what has fairly paid Here a subject of a question: item ****** http: // cgi.ebay.com****** In advance thanks
~ILLUSION~, лепи ему негатив после рефанда. и не бойся получить в ответ. тебе негатив ничем не грозит. а урод получит по заслугам. если ты конечно покупал с баерского акка
Поставит тебе конечно... А тебе то что?? ты ж баер... а баеров, как родителей, не выбирают. Ты с этим негативом будешь жить себе спокойно, покупать дальше и без проблем... А вот этот уродец получит по заслугам, т.к. он селлер, а для селлера негатив - это очень не кстати.
Конечно он потом тебе сразу предложит отменить фиды, но нафиг надо. пусть раз такой хитрожапый, с негативом живёт..
Ещё раз повторяю - ты - баер, тебе должно быть до сраки, какой у тебя рейтинг фидов. Один нег тебе абсолютно не испортит жизни....
в том то и дело,что я не только байр,но и продавец-и негатив мне абсолютно не нужен...поставлю ему в мае,когда от мне не сможет ответить.... пишу-типа,возвращай,он мне написал на ебей
AS YOU HAVE OPENED A DISPUTE MY PAYPAL ACCOUNT IS FROZEN SO YOU WILL GET A REFUND WHEN THEY UNFREEZE IT!!!!!
~ILLUSION~, он тебе и в мае ответит - правило начнет действовать только на те лоты которые будут выставлены после вступления его (правила) в силу. Диспут не закрывай - похоже что селлер именно к этому и будет тебя склонять - иначе не вернешь денег. P.S. И хорош флудить - одни и те же вопросы в параллельных ветках
Хэх... ты знаешь, это сродни какать под себя или пилить сук на котором сидишь...
А имел бы ты как человек разумный дополнительный баерский акк, ты был бы спокоен за негатив..
Уж сколько было раз озвучено вслух, что если ты селлер, для покупок надо иметь отдельный акк!!!!
А селлер сто пудово тебя пытаеться заставить закрыть диспут... пиши. пошел ты, дядя.... или делаешь рефанд по-хорошему или я сам у тебя своё бабло заберу через пп, и получишь ты по самые помидоры. как минимум страйк...
2 ~ILLUSION~: если тебя это утешит я когда фиды у продовцов смотрю не лезу во вкладку ФИДЫ КАК ПОКУПАТЕЛЬ. меня мало волнует что и с каким успехом он купил.