Добрый вечер (ночь утро день). Курил форум весь день , много тем прочел. К ночи каша в голове ... Поплелся проверить отсылку купленного товара (оплата 07.02.2010) и вижу, лоту жить осталось 21 час, у прода появилась объява что уехал до 20 февраля (когда заказывал её не было). Получилось что товар не отгружен, на письма отвечает автоответчик. На отзывы покупателей прод исправно всю неделю. Предыдущая покупка у него прошла без сучка и задоренки. Открывать диспут (как-то не очень хочеться) или потерпеть до 21 числа?
текст автоответчика
Hello Dear Friend,
This is an Automatic reply.
Thank you for contacting with us and sorry for our late response.
Because of our computer system is updating these two days, we can not accesss the system. your email will be delayed to answer 12 hours later.
Please kindly be patient to wait for a moment.
I'll get back to you within 12 hours.
Don't worry if you have some urgent things, we'll try our best to resolve any issues asap to make you satisfactory.
Please trust on us and give us a few more times.
So appreciated for your great understanding.
Sincerely yours
Hellen
esaleader
и сайт у него перестал работать.