Подскажите по карте. До сих пор имею проблемы с выводом денег с Амазона. Мне нужно выяснить причину этого.
1) У всех ли нормально выводятся средства?
2) Если да, то используете ли дебетовые карты?
Мне нужно выяснить отрубил ли Амазон дебетовые карты (т.к. в письме хотят именно кредитную) либо это проблемы только моего банка в связи со сменой реквизитов и Амазон тупо не хочет их менять на новые.
Добавлено спустя 2 ч. 2 мин. 58 сек.
Кошмар какой-то. Бьюсь сегодня уже несколько часов. Аккаунт что ли заглючил. Удалить карту нельзя, т.к. используется для Charge Method. Но чтобы ее удалить нажмите Delete. И так по кругу гоняет. В поддержку тоже не пускает.
Добавлено спустя 48 мин. 24 сек.
Наконец Амазон более расширенное письмо прислал:
We were unable to verify the credit card information you provided for your seller account. Common reasons for this occurrence are as follows:
1. Invalid card number, expiration date, or cardholder name. Incorrect billing address not matching the bank’s records.
2. Your card expired.
3. Bank limits or policies that prevent the charge attempt from being accepted.
4. Card is a pre-paid credit card.
5. The card was configured as an exception to a specific marketplace but the card does not accept charges in that currency.
6. You removed an exception for a specific marketplace. This requires either adding a new exception for that marketplace or updating the global card.
For billing and security purposes, all Amazon sellers must provide valid credit card information from a credit card acceptable by Amazon. Payment will be suspended until your credit card information has been updated. For instructions on how to update credit card information in your seller account, search for “Credit Card Information for Your Seller Account” in Seller Help.
Once your credit card information has been updated and verified, payment will be initiated on your next settlement date. Additionally, any fees owed for this settlement period will be charged to the credit card on your next settlement date.
If you believe that your credit card information was entered correctly and that you have received this message in error, please contact your bank for verification.
Проблема только в том, что вышеуказанная информация была заполнена и все работало прекрасно.
Добавлено спустя 2 ч. 28 мин. 59 сек.
ЗЫ: Вроде разобрался сам. Оказалось, что у меня Prepaid карта. Какая-то необычная, но все-таки Prepaid. Самое главное в банках толком не разбираются, что такое Card Level.