D
djoneek
Новичок
Добрый день!
Такая проблема, оплатил за товар через Paypal. Но продавец отказался принимать платеж и сказал что мне нужно отменить перевод и отправить на другой счет палки. Отменить перевод я уже не могу, потому что перевод денег завершился успешно, со статусом комплит. Пишу продовцу, а он мне одно и тоже пишет, что он не может принять платеж и мне нужно отменить мой перевод и отправить на другой счет! Подскажите пожалуйста, как мне правильно подать претензию!?
НАписал палке и вот что они мне ответили! Как я понял они не приняли мою первую претензию и отменили ее, потому- что я неправильно ее подал! Подскажите пожалуйста, как мне правильно подать претензию!?
A review of your PayPal account, under the email address
lotkov_evgenii@mail.ru, shows you filed Not As Described Claim
PP-001-091-188-148 on October 7, 2010, for the amount of $900.00 USD. As
you are aware, the Claim was automatically deferred since the PayPal
Buyer Complaint Policy only applies to the shipment of good and not to
the quality of good received.
I understand from your email that you did not receive your item and were
instructed by the seller to send your payment to another PayPal account.
As such, when filing a Claim, please thoroughly review the information
provided to ensure you are filing the correct type of Claim. As a
courtesy, I have refiled your Claim and we are beginning an
investigation. You will be contacted via email when we have additional
information.
Такая проблема, оплатил за товар через Paypal. Но продавец отказался принимать платеж и сказал что мне нужно отменить перевод и отправить на другой счет палки. Отменить перевод я уже не могу, потому что перевод денег завершился успешно, со статусом комплит. Пишу продовцу, а он мне одно и тоже пишет, что он не может принять платеж и мне нужно отменить мой перевод и отправить на другой счет! Подскажите пожалуйста, как мне правильно подать претензию!?
НАписал палке и вот что они мне ответили! Как я понял они не приняли мою первую претензию и отменили ее, потому- что я неправильно ее подал! Подскажите пожалуйста, как мне правильно подать претензию!?
A review of your PayPal account, under the email address
lotkov_evgenii@mail.ru, shows you filed Not As Described Claim
PP-001-091-188-148 on October 7, 2010, for the amount of $900.00 USD. As
you are aware, the Claim was automatically deferred since the PayPal
Buyer Complaint Policy only applies to the shipment of good and not to
the quality of good received.
I understand from your email that you did not receive your item and were
instructed by the seller to send your payment to another PayPal account.
As such, when filing a Claim, please thoroughly review the information
provided to ensure you are filing the correct type of Claim. As a
courtesy, I have refiled your Claim and we are beginning an
investigation. You will be contacted via email when we have additional
information.