Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Что за фигня? "You reached your selling limits..."
Так, блин... На запрос не отвечают. Совсем. Где-то видел Live Chat, но сейчас в своём еБае почему-то его найти не могу. У кого-нить есть прямая ссылка?
Paladin Похоже просто их кодеры при очередном обновлении чего-то накосорезили... Отбить бы эти шаловливые ручонки :Yahoo!:
Sirius_SS Ай, спасиба, дарагой! Лови плюсик в репу :wink:
Так не хотелось заводить второй акк на уБае. Но пришлось
Кстать, если кому интересно - eBay обещает типа "если у Вас есть второй аккаунт - сообщите об этом нам и мы поднимем лимиты на втором акке до тех же пределов, что и на Вашем первом" :Yahoo!: "Славик, что-то я ачкую" :ROFL:
Mark Joseph E. Hello and thank you for contacting eBay Live Help, my name is Mark. May I please get your first name? onehalf Hello I have a problem. onehalf Yesterday I got this message: "You reached your selling limits for this month. Request a higher selling limit or check next month to see when you can list more items"
I can not understand why I have such a restriction. I am selling on eBay more than year, no complaints from customers, I am TopRated seller, 100% positive feedbacks, I do not break the rules of eBay. onehalf The same restrictions appeared yesterday for some of my colleagues who sell on eBay.
I very bad speak English (in writing - no problem), so I have no opportunity to call in support of eBay.
What can I do for get more higher seller limit, or for removing this restriction?
Can you help me? Mark Joseph E. If I understand you correctly, you have a selling limit, and you can't list any items any more, is that correct? onehalf You absolutley right :( Mark Joseph E.
Thanks for confirming! Before we start I just want to ask if there is anything else that I may help you with, aside from this concern? onehalf No. Only this problem Mark Joseph E. Don't worry I will do my best to help you. onehalf Thank You! :lol: Mark Joseph E. You're most welcome. =) onehalf Do I need some action? Mark Joseph E. Just give me 2 - 3 minutes for this. onehalf Ok :twisted: Mark Joseph E. selling limit Mark Joseph E. I apologize. onehalf You can clean it up? Mark Joseph E. I'm still looking into it. Mark Joseph E. I know it can be areal hassle contacting us. Mark Joseph E. What I can do is to provide you a link to our specialsts so you can request for a higher limit. onehalf Sorry - I don't understand this your phrase :roll: onehalf Ohh! Yes, of course, give me please this link Mark Joseph E. You can send an email to our specialist so you can ask for a request so you can sell more items. Mark Joseph E. Would youlike me to provide you a link? onehalf Yup Mark Joseph E. Here is the link: Mark Joseph E. I'm still looking for the link. Mark Joseph E. Here:
Mark Joseph E. Then click Call us. onehalf And then? I very bed speak english... Your specialist will not understand my accent :( onehalf Maybe email? Mark Joseph E. I know they will. =) see I can understand your chat. Mark Joseph E. I can also give you an email. Let me see. onehalf Please It will be safer Mark Joseph E. Well I have checked on this further. Mark Joseph E. Please reply to the email that was sent to you, it will go directly to our trust and safetly department. onehalf Thank you very much, Mark! I hope - this email will help me. Thanks! Mark Joseph E.
Just in case you still need help, please don't hesitate to contact us again and we will do our best to assist you. Mark Joseph E. Thank you for using eBay Live Help! I hope you have a good one and take care! Mark Joseph E. You're most welcome. =)
Hello onehalf, Thanks for contacting eBay Customer Support.
We hope that your questions and concerns had been answered and resolved during our recent chat session. To help you to refer back to the solutions suggested during the chat session, we have attached a complete transcript of the session with this email. If you need to contact us about anything else, here's how: 1. Click "Contact us" at the top of most eBay pages. You may need to sign in. 2. Enter information about your issue, and then click the "Ask" button. Or choose the topic that best matches your question or concern. 3. We may need to ask you a couple of questions to make sure you get the best answer. Click the link that best matches your question. 4. You'll be given information about what you can do next and the best way to contact us. We appreciate your patience while we get you the answers you need. Thanks,
Снова привет! Прощу прощения, что не отвечал долго - времени совсем не было. В общем, в чате я им не стал писать, там только с общими вопросами помогают, решил сразу позвонить. Позвонил, объяснил всё, мне сказали, что мой акк связан с каким-то забаненным акком из гон конга, попросили доки выслать, я возразил, что отправлял уже доки ранее, мне их проверили, всё починили, ограничения сняли, что не хочу заново отправлять, они не сопротивлялись этому)) Короче, пофиксили проблему. Но пока ещё висит табличка. Таким образом, все у кого проблема, звоните, вам починят всё, как позвонить на форуме есть мануал в другой ветке, да и в этом топике ссылка была. Кстати, мне всегда проще с пином звонить, так быстрей.
Сегодня всё-таки внял настойчивым просьбам eBay позвонить в техподдержку. Лучше б не внимал :lol: За прошедший год довольно сносно научился письменно работать на eBay без гугл-переводчика. Как читать, так и писать. Ну и самонадеянно решил, что смогу пообщаться с телефонной барышней... :wink: Результат: 8 минут "разговора" через Скайп. Слепой с глухим. Единственное, что смог понять, что проблема в этом негодяе (нетрадиционной ориентации) ear1103. Причём во время разговора девочка меня прекрасно понимала, несмотря на мой кубаноидный английский, а вот с обратным прохождением было хуже... То есть не хуже, а совсем никак :crazy: Так что пойти по стопам Косого (С. Крамаров) "А я в переводчики пойду. Английский я знаю" - мне не светит.
Вывод: дамы и господа, учите английский. И практикуйтесь в разговорном английском. Девочка на той стороне так ржала, что мне до сих пор стыдно Думаю, что они уже 2 часа всем стадом обсуждают этого "тупого русского", который нифига не понимает "великий и могучий" американский язык :crazy: И при этом имеет наглость звонить им и отвлекать от дела
Да скорее всего этот ear1103 опять объявился. Если не поможет переписька - буду искать англоязычного камрада с просьбой позвонить в саппорт и выяснить чего им надо, чтобы снять ограничение.