N
nizvolt
Новичок
nizvolt, уважаемый клиент, завтра обязательно уточню у магазина, думаю, что это была ошибка системы в сайте магазине.
ВЫ говорили что уточните ситуацию с моим заказом в магазине.
Я получал от них письмо на E-mail следующего содержания:
Dear nizvolt,
Thank you for your order 1203JQ041M.
We found that your order 1203JQ041M over $200 which paid by credit card.
Due to the high amount of fraud and in order to protect you from fraudulent transactions, i am afraid we require further verification before we process your order. Could you provide a scan of your ID or Passport or drive licence as well as the credit card used for payment. We do not require you to send the full credit card number in the scan, you can block out most of them and only show the last four. please kindly send the photos to our email box: service@priceangels.com.
If you do not have a scanner, you can always send it as a picture via your phone or camera as long as it is clear enough to read.
We appreciate your cooperation and understanding.
If you have any questions or concern, please do not hesitate to let us know.
Best Regards,
Elaine
Priceangels Service Team
Я на это письмо ответил еще вчера и выполнил их условия, все что они просят в письме. Сегодня утром я получил в магазине такое же сообщение и отправил повторно всю информацию. Данный товар мне пришлось заказывать срочно с доставкой EMS а он все еще не оформлен даже. Это получается что меня обманывают и я просто плачу лишние деньги?
Пожалуйста проясните мне ситуацию.
С уважением,
Евгений