Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
у меня получилось SAMом анлокнуть Хочется себе 4с взять чтоб анлокнуть таким вот способом.. но к тому времени как он придет apple наверняка прикроет лавочку и пофиксит брешь с серверами активации ((((( и придется о5 с айподом сидеть... только с более дорогим
однако же "Activation Ticket" и дев тим и анлокер Шериф Хашим рекомендуют сохранить, чтобы в будующем сохранить анлок при апдейтах.... и то не факт: "yes & actually if u updated (not restored), the ticket will persist across updates, & yes it can be blocked but for new tickets" (@sherif_hashim) - я так понимаю что и Activation Ticket эпл может заблокировать и телефон о5 в кирпич превратится при обновлении.
И AT&T больше не раздает халявные анлоки как раньше.. уже в обзательном порядке запрашивают данные о б учетной записи At&t, когда узнают что я не из США и не пользуюсь их услугами, дают отказ. При чем неважно сколько писем им отправить (даже с разных ящиков), звонить тоже нет смысла
И AT&T больше не раздает халявные анлоки как раньше.. уже в обзательном порядке запрашивают данные о б учетной записи At&t, когда узнают что я не из США и не пользуюсь их услугами, дают отказ. При чем неважно сколько писем им отправить (даже с разных ящиков), звонить тоже нет смысла
Я, кстати, тоже попал в ряды пытающихся обмануть судьбу. За долги получил четверку на 16 гб (еще едущую). Так как она мне обошлась в 6000 рублей - я не особо огорчился, но все же неприятно. Узнав IMEI я решил подготовиться заранее. И стал слать письма в AT&T установленной формы. Отправил около 10 писем с разных ящиков. Те что были отправлены до 28 апреля пришли написанные в произвольной форме. Какие-то с отказом, одно с кейсом, какие-то с просьбой документов. Все по разному написаны. Те что писал после 28-го приходят все с одинаковым ответом:
Thank you for taking the time to e-mail AT&T regarding the unlock code for your Iphone. My name is Melissa Jones, and it will be my pleasure to assist you today.
Unfortunately, non-AT&T customers are not eligible to have their iPhone unlocked through AT&T. AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances:
· The person requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T customer who can provide the phone number or account number · The iPhone was designed for use on AT&T?s network; all contract obligations, including any term commitment, associated with the device to be unlocked have been fully satisfied. · The iPhone has not been reported lost or stolen.
Also, current customer accounts must be in good standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty (60) days. Former customer account may be eligible for unlocking so long as you do not owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance.
AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the military who is a current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and can provide proof of purchase.
AT&T reserves the right to deny any unlock request that it concludes would result in an abuse of this policy or is part of an effort to defraud AT&T or its customers. AT&T further reserves the right to alter this unlocking policy at its discretion without advance notice.
If you are a current or former AT&T customer, please respond to this e-mail providing your phone number or account number for the account. Once this information has been verified a device unlock case will be submitted.
Once the case is resolved, we will be attempting to contact you by email on or before the close of the next business day Monday through Friday. This would be 9p.m Eastern Time, 8p.m Central Time, 7p.m Mountain Time, or 6p.m Pacific Time. We want to ensure that we provide you with total resolution for your concerns. Thank you for your patience.
July Romashin, thank you for contacting AT&T Mobility. We appreciate your business. Again, my name is Melissa Jones and should you have additional concerns or questions about this issue please reply to this email. If you need to contact us again regarding a new issue please send us another email.
GeniusKD, да это понятно, просто хотелось себе четверку уже. 3GS свой уже надоел, 4эс не стал брать (разлоченая дорого, а с гевеем не хотел). А тут такая лажа. 3 кирпича тоже не так легко продать <_<
Барc, такая же ситуация, заказал две четверки и сразу письма отослал, на одно через восемь дней пришло письмо что еще надо ждать восемь дней, т.е. до 4.05 , как думаешь есть надежда?
p.s. эх, вспоминаю как 4с разлочили за 8 часов, да, было время
Сам все время об этом думаю. Думаю, как пройдет 8 рабочих дней попробую деликатно форсировать события. Есть еще мысль попробовать через продавца анлокнуть. Но прод не очень адекватен. :(