Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Hi I just wondered if there has been any sign of your parcel? Would it be posssible for you to check with your local post depot to see if they have it?
Hi thank you for getting back to me. I am sorry it still hasn?t shown up. Your order was sent standard airmail so there is no tracking ref.I have had a reply off Royal Mail and they have asked me to submit a claim for a missing item. So what I will do is issue a refund to you and submit a claim with them for the missing item. Please can I ask you just to send me an email stating your name and address and contact telephone number and just saying when you ordered you item and that you haven?t received it because I will need to send this in with the claim because I am the sender not the recipient. I will issue you a full refund please could I ask if it does turn up you let me know, because I will have to cancel the claim. I am very sorry for your trouble and inconvenience and I thank you for your patience. I will also put in a request to cancel the sale with eBay. Thanks again.
Привет, спасибо за ответ. Мне жаль, что посылка так и не появилась. Ваш заказ был выслан обычной авиапочтой, поэтому трек-номера к нему нет. Я получил ответ от Royal Mail и они просили меня написать претензию по поводу пропавшей посылки. Таким образом, всё что я могу сделать, это сделать рефанд (вернуть вам деньги) и написать им (почте) жалобу. Могу ли я попросить вас выслать мне e-mail содержащий ваше имя (полностью), адрес и контактный телефон, с указанием, когда вы купили товар и что вы до сих пор его не получили, так как я должен буду приложить это письмо к жалобе, т.к. я отправитель, а не адресат. Я сделаю вам полный рефанд, <здесь фразу не вполне понимаю> если это вас ?устроит? - то дайте мне знать, потому что я должен буду отменить претензию. Приношу свои извинения за проблемы и неудобства, благодарю за терпение. Также я отправлю запрос на отмену продажи на ebay.
если я правильно улавливаю идею, он может вернуть деньги, но плюнуть в этом случае на разборки со своей почтой.
возможно, кто-то прокомментирует фразу, в которой я сомневаюсь...
Тоже не совсем понял, то ли он просит дать знать, когда рефанд придет (но тогда почему он должен claim отменить?), то ли просит сообщить, не придет ли в дальнейшем посылка, тогда все логично получается. Вобщем, смотря что он имеет ввиду под "if it does turn up"
I'm sorry I seem not exactly understand you. Did you mean, you would make either a refund, or send the claim to Royal Post? I'd prefer a refund.
If you think they will find and someday deliver the parcel, please here is my data for claim: Ivanov Ivan Ivanovich Svetly Put street, 11/22 Moscow region 141000 Russia I've paid $12345 for item #123 April 12 2011 and still have not received it.
Добавлено спустя 2 минуты 41 секунду:
КМК ему не интересно, когда придет рефанд, поскольку это делается так же мгновенно, как и оплата пейпалом
Потому что я из России.Он написал письмо:hi, ship to Russia is very long time, maybe over 45 days. can you wait???На сколько я понял-спрашивает готов ли я ждать.
KAV1984 Yes, I'm ready to wait the parcel - да, я готов ждать посылку. Please let me make a bid for this item - пожалуйста, позвольте мне сделать ставку на этот товар.
Привет всем. Помогите с переводом. Не пойму что прод про VAT пишет: Dear novi4ek, Thank you for your latest email. As soon as your parcel has been despatched to you, you will receive an automated email with the tracking number. At that stage I need you to contact us again about VAT. This can only re claimed once your watch has left the UK.
как только посылка будет отправлена вам, вы получите автоматическое письмо с трек-номером. в этот момент вам следует связаться с нами повторно по поводу НДС
НДС = Value Added Tax = VAT
этот налог может быть возвращен, как только ваши часы покинули Англию.
(дальше мой комментарий) магазины в Англии взимают с покупателя цену товара+НДС, и если он (товар и покупатель) покидают страну, можно сделать рефанд (возврат) НДС.
Здравствуйте. Купил у одного продавца мультиметр, USB-лампу и USB-HUB на 7 портов. Проблема с USB-HUB'ом и хочу написать об этом письмо продавцу. Подскажите правильно ли я перевел?
Здравствуйте. Я купил у вас 16.04.2011: 1. Digital LCD Multimeter Voltmeter Ohmmeter Ammeter ОХМ (270568144931); 2. Bright Flexible 10 LED USB Light Desk Lamp for Лаптоп (280631680110); 3. USB 7-Port HUB Powered + AC Adapter Cable High-Speed EU (280483243487). С лампой и мультиметром проблем нет, они работают. Есть проблема с USB 7-Port ХУБ. Работают только 2 порта УСБ из 7 портов. И при включении блока питания у моей семьи начинает болеть голова. Давайте решать эту проблему.
Hello. I bought you 16.04.2011: 1. Digital LCD Multimeter Voltmeter Ohmmeter Ammeter OHM (270568144931); 2. Bright Flexible 10 LED USB Light Desk Lamp for Laptop (280631680110); 3. USB 7-Port HUB Powered + AC Adapter Cable High-Speed EU (280483243487). With a lamp and a multimeter are no problems, they work. There is a problem with USB 7-Port Hub. Work only 2-port USB of the 7 ports. And when you turn on the power supply for my family, headache. Let's solve this problem.
PS: Голову при включении хаба как-будто сдавливает, а когда отключаешь отпускает, чувствуется облегчение.
Hello. I've bought from you 16 April 2011 the following: 1. Digital LCD Multimeter Voltmeter Ohmmeter Ammeter OHM (270568144931); 2. Bright Flexible 10 LED USB Light Desk Lamp for Laptop (280631680110); 3. USB 7-Port HUB Powered + AC Adapter Cable High-Speed EU (280483243487).
I have no problem with the lamp and the multimeter, they work fine.
However there is a problem with USB 7-Port Hub. Only 2 USB ports work of the 7 available ports. Also the power supply is probably defective because when you turn it on, I and my family feel a headache. Can we solve this problem?
я немного раскурочил ваш вариант, в соответствии со своими представлениями о прекрасном (иронизирую над собой)
лично мое мнение - адаптер может издавать ультразвук или что-то в этом духе, возможно из-за замыкания линий в неработающих разъемах, и перегрузки от этого.
Помогите пожалуйста с ответом PayPal. Был открыт диспут о неполучении. Диспут закрыли, и пришло письмо вот такого содержания.
Hello Tri Van Vien,
We carefully reviewed the information you sent to us and determined that we won’t be able to dispute the reversed payment successfully.
The credit card company charged a settlement fee, and as a result, we debited your PayPal account to cover this fee. This is in accordance with the terms of the PayPal User Agreement.
Please review the transaction information below.
----------------------------------- What to Do Next -----------------------------------
This case is now closed. You don’t need to take any additional steps.
----------------------------------- Other Details -----------------------------------
Reason for Reversal:
We received proof of shipment instead of signed proof of delivery.
Learn more about how we fight reversed payments for you. Find out if your transactions qualify for PayPal Seller Protection. Go to the PayPal website and visit the Security Center.
Questions? Go to your PayPal account and click "Help" the top right corner of any page. You can email us using the address below. Be sure to include your case ID number in the subject of the email.
Thanks for your patience and cooperation. We appreciate your business.
Thanks,
PayPal
Wait! Don't hit "reply" on this email if you need assistance. This "from" address won't go to a real human being. Instead, please log into your PayPal account and click the ‘Help’ link in the top right corner of any PayPal page.
Итем был отгружен 13 января и по трэку до сих пор на экспорте.