а мне 2 декабря прислали письмо с номером. И с тех пор такая вот фигня. Покупал в Abercrombie. Написал на прошлой неделе в службу поддержки Eshopworld. Молчат
а мне 2 декабря прислали письмо с номером. И с тех пор такая вот фигня. Покупал в Abercrombie. Написал на прошлой неделе в службу поддержки Eshopworld. Молчат
Нет. Что странно, до этого делал заказ в Hollister, все было очень быстро. 2 декабря пришло письмо от Abercrombie с подтверждением того, что они все отправили.А письмо с запросом паспортныx данныx приxодило?
SHIPMENT CONFIRMATION
Anton,
Your order shipped. You can track your order by clicking on the tracking link below or clicking here to see your order details.
If items in your order have not shipped, you will receive another email confirming shipment when the items ship. If you used a bank transfer as your payment, you were charged for all items when you placed your order. For all other payment types, you will not be charged for an item until it ships.
Anton,
Thank you for emailing us at Abercrombie &Fitch.
Your tracking number is 1002100000###.You are able to track your order at this link. Please contact your carrier with any shipment questions. Please email us back if we can be of further assistance.Thank you and have a great day!
Thank you for shopping with A&F.
Felicia
Customer Service
Dec 10 15:56
Dear Anton,
We have contacted A&F regarding your query, We hope to have the relevant information within 24 hours and we will pass this to you accordingly.
Thank you for your patience.
Kind Regards,
Customer Service.
Сижу и думаю, что делать дальше....Customer Service
Dec 10 17:27
Dear Anton
We would be more than happy to help you but unfortunately we are unable to support your request at this time.
For this query, can you please contact the Customer Service related to your order directly and one of their Representatives will be happy to assist you.
Please see customer service contacts below:
A&F - abercrombie@abercrombie.com
A&F kids - abercrombiekids@abercrombie.com
Hollister - HollisterCo@hollisterco.com
Gilly Hicks - gillyhicks@gillyhicks.com
Kind regards
Customer Service Support
Пришло 2 письма от Eshopworld:
Сижу и думаю, что делать дальше....
Добавлено спустя 48 мин. 15 сек.
Написал гневное письмо в A&F. Жду ответ
Добавлено спустя 1 ч. 9 мин. 39 сек.
Получил ответ от A&F. Лед тронулся!!!
Hey Anton,
Thank you for emailing Abercrombie & Fitch about order #
We sincerely apologize about the wait for your order. A request that your order is shipped, has been sent. You will be contacted within 24-48 business hours regarding this.
We hope this information was helpful.
Итак. Пришло еще три письма от A&F. Моя посылка потеряна. Собрали новую, обещают доставить за 3(!!!) рабочих дня. Деньги за те вещи, которые закончились, вернули. Плюс дали бесплатную доставку на следующий заказ, вне зависимости от суммы заказа. Отношение компании к клиенту очень радует.
Понял! Спасибо за ответ! Будем ждатьmihan058, я просто спрашивал, что с моим заказом. И почему они меня просили написать в Eshopworld, а те в свою очередь посылали меня в A&F. Ах, да. Еще спросил увижу ли я заказ до НГ, так как в этом самом заказе было несколько подарков.
вам наверное уже надо с бабками проститьсяжду свой заказ уже более 2,5 месяцев