а у меня очередной прикол с фокалом)
смотрю - в my messages новое сообщение... вроде ничего им не писал.
Глядь - от них письмо, мол, так и так, получили взад ваш заказ номер такойто с позициями такими то, что с ним делать, выслать повторно или деньги вернуть или купон?
Все бы хорошо, но не было у меня заказа с такими позициями...
Пишу им - не покупал у вас такого, спасибо, чужого не надо!
А они мне опять - извольте, нам лучше знать, быстро признайтесь, что желаете с этим заказом делать: деньги, товар, купон?
Право, даже не знаю, что с ними делать...
Ticket ID: FCP-***Order ID: ***SKU: --***@gmail.com11/3/2010 4:15:38 AM
We have just received *** *** *** in order *** sent back by our shipping company.
For double confirmation, we need to know you want us to resend or refund? Pls advise. If refund, would you like to accept a $*** coupon instead of refund?
The coupon can be used in your further order whose amount is no less than $***. It will be more conveninet for your further buying. Pls advise. Thanks!
If you need us to resend, to avoid the parcel missing, pls double confirm your address as follows:
Name:
Street:
City:
Continent Code:
City code:
Country:
We’ll arrange a delivery after get your confirmation.
Sincerely,
Sandy
Hello Sherry! I do not made any orders with such items! Please doublecheck this! Maybe it is order of other customer! thanx.
Dear Customer,
Thank you for your feedback.
We have get the return package.
How about resend or refund?
Welcome to shop in focalprice.
Sincerely yours''
sherry
Hello!
Here is some mistake... I did not make any orders with this number..
ппц) жду что ответят.