Написал им на сайте,ни ответа ни привета
Ну вот дождался ответа,ток я чет не понимают,они,что сами не знают где отправление и предлагают начать расследование по розыску,позвонив на указанный телефон? Или как?"В отправлении было несколько плакатов(5-6шт) с узконаправленной тематикой, были отправлены скрученными в трубочку.Кому они могли на.. понадобиться не пойму."Вот оф. ответ от USPS "Dear Postal Customer:
This letter is in response to your recent communication to the Postal Service about the delivery of your international mail. I regret learning of the inconvenience you have experienced. However, we suggest that you initiate an inquiry by calling the International Inquiry Center (IIC) at1-800-222-1811.
We work very hard to offer good service to our customers, and it is genuinely disappointing to hear about instances when we simply do not meet your needs or achieve our service standards.
An apology is no substitute for good service, but I want to offer one on behalf of the Postal Service. We appreciate your reporting this matter to us.
Again, please accept my sincere apology for the inconvenience the delayed service may have caused you. The service did not reflect our best effort, and I hope that this one unpleasant experience will not dissuade you from giving us another opportunity to serve you in the future.
Thank you for the opportunity to address this matter with you.
Sincerely,
C. Crippen"Consumer Affairs Representative"Вот скрин с трекитонлайн
Добавлено спустя 5 мин. 39 сек. Вот что теперь делать,идти на укрпочту и писать заяву на розыск?Попросить американского покупателя,объяснив ему изначально сложившуюся ситуацию,что бы он позвонил,ведь от его имени накропал сообщение на USPS?Но не факт,что он захочет делать эти телодвижения.