Вторая посылка пришла,и этот продавец без оплаты останется...вот ответили на письмо с вопросом,почему так:Второй посылки так и нет уже больше двух месяцев.
Your PayPal account has been limited due to an excessive number of reversed
transactions.
As a result of this limitation you can't send or receive funds and we will
suspend any open claims and we will deny these claims. Your purchases are
no longer eligible for PayPal Buyer Protection, and future claims will be
denied. We understand this may be disappointing, but you can continue to
pursue resolution directly with the seller.
If you require additional assistance, or have any concerns, feel free to
contact us directly at bc-info@paypal.com.
Thank you for contacting PayPal regarding your limitation.
We appreciate your interest in PayPal. Unfortunately, our decision to limit your account is final.
PayPal reserves the right to limit any account that is involved in high risk
behavior -- including accounts that have an unusually high transaction reversal rate. As a result of this limitation you will not be able to send or receive funds and we will suspend any open claims and we will deny these claims. Your purchases are no longer eligible for PayPal Buyer Protection, and future claims will be denied. Please feel free to continue and pursue a resolution directly with the seller.
To minimize the disruption to your business, you can continue to log in to your account for the next 180 days.
* If you have a negative balance, please add money to your account to bring your balance to at least zero. (If you choose not to resolve your negative balance, we may take legal steps to collect the money.)
* Visit the Resolution Center to resolve any outstanding buyer complaints or
chargebacks.
* If you’d like to refund any of your buyers, you can reply to this email with the transaction details. We’ll send a refund on your behalf using money from your PayPal balance.
...
After 180 days, we’ll contact you to let you know how to withdraw any money that remains in your PayPal account. You can transfer the balance in your PayPal account to your bank account or ask us to send you a check. (You can’t withdraw your money now because we want to make sure that you have money in your account to cover any new complaints or chargebacks.)
Yours sincerely,
мне пришло такое же письмо, и честно говоря, я не вижу перспективы каких-либо дальнейших действий, такое чувство, что pay pal решили просто прикрыть в России, потому что их действия по отношению к нам, я считаю необоснованными...Давайте же будем оповещать друг друга о каждом своём действии и реакции на таковое службой поддержки PayPal?
В общем-то вчера и мне пришло данное письмо. Самое интересное, что у меня с помощью pay pal было всего 3 сделки, по одной из них я открыла спор перед новым годом. Продавец, не дожидаясь перевода спора в претензию, вернул мне деньги. Товар пришел на следующий день и я перечислила продавцу деньги сама, т.е. pay pal даже не вмешивался... В общем-то вопрос, куда писать по поводу ограничения?
P.S. при создании нового аккаунта они обещают его заблокировать...
Добавлено спустя 2 ч. 4 сек.
В общем-то, я написала им письмо, изложив, что у меня было всего три сделки и прочее и прочее. Они ответили, что решение ограничить мой аккаунт является окончательным... Вопрос, кто-нибудь создавал новый аккаунт?
Сообщение отредактировал Его слабость: Сегодня, 13:10