
egel
Продвинутый
Доброго Дня!
Продал наушники 4 февраля за 120$ (фришип), и пару дней спустя выслал посылку в Перу. Через некоторое время аккаунт покупателя на ебее перестал существовать. (точную дату не помню, увидел это примерно через 2-3 недели, после продажи). Посылка по треку еще в пути, но в стране назначения.
Сегодня 2 марта, на paypal держатель аккаунта открыл дело о несанкционированной оплате. Пайпал блокировал средства на счету, сейчас -55,7$.
комментарии по делу следующии (в оригинале):
The buyer has filed a chargeback with his or her credit card company stating that the buyer did not authorize the payment.
The credit card company has reversed the payment, and we've placed a temporary hold on the funds while we review this case. If this transaction is covered by protection against unauthorized payments, we'll lift the temporary hold and restore the funds to your account. If the transaction is not eligible, we'll return the funds to the buyer or the rightful owner.
For this transaction to be covered by protection against unauthorized payments, please provide proof that you shipped the item through an approved shipper to the address on the Transaction Details page.
If the item is not a tangible good, this transaction is not eligible for protection against unauthorized payments. However, depending on the information you provide, we may be able to help you recover your funds by disputing the chargeback with the credit card company. Please provide us with information about your case. We'll let you know if we can dispute the chargeback with the credit card company.
Please respond within 10 days. Click Resolve Claim Now to continue
Самое интересное что я никак не могу найти как ответить (добавить информацию о сделке) - нет ничего и близко "Resolve Claim Now". И также пополнить свой счет пайпал не могу.
Думаю надо связаться с поддержкой пайпал, но с моим английским это будет проблематично. Может кто подскажет что делать, без вмешательства поддержки.
Продал наушники 4 февраля за 120$ (фришип), и пару дней спустя выслал посылку в Перу. Через некоторое время аккаунт покупателя на ебее перестал существовать. (точную дату не помню, увидел это примерно через 2-3 недели, после продажи). Посылка по треку еще в пути, но в стране назначения.
Сегодня 2 марта, на paypal держатель аккаунта открыл дело о несанкционированной оплате. Пайпал блокировал средства на счету, сейчас -55,7$.
комментарии по делу следующии (в оригинале):
The buyer has filed a chargeback with his or her credit card company stating that the buyer did not authorize the payment.
The credit card company has reversed the payment, and we've placed a temporary hold on the funds while we review this case. If this transaction is covered by protection against unauthorized payments, we'll lift the temporary hold and restore the funds to your account. If the transaction is not eligible, we'll return the funds to the buyer or the rightful owner.
For this transaction to be covered by protection against unauthorized payments, please provide proof that you shipped the item through an approved shipper to the address on the Transaction Details page.
If the item is not a tangible good, this transaction is not eligible for protection against unauthorized payments. However, depending on the information you provide, we may be able to help you recover your funds by disputing the chargeback with the credit card company. Please provide us with information about your case. We'll let you know if we can dispute the chargeback with the credit card company.
Please respond within 10 days. Click Resolve Claim Now to continue
Самое интересное что я никак не могу найти как ответить (добавить информацию о сделке) - нет ничего и близко "Resolve Claim Now". И также пополнить свой счет пайпал не могу.
Думаю надо связаться с поддержкой пайпал, но с моим английским это будет проблематично. Может кто подскажет что делать, без вмешательства поддержки.