Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Вот посмотрите здесь http://www.ljpoisk.ru/archive/9836324.html здесь обсуждают подписку Amazon prime, мне кажется в этом дело. У меня была такая же история, просто денег на карте не было и мне месяц каждый день слали сообщение что а=платеж не прошел, а я не понимала о чем речь
Вот посмотрите здесь http://www.ljpoisk.r...ve/9836324.html здесь обсуждают подписку Amazon prime, мне кажется в этом дело. У меня была такая же история, просто денег на карте не было и мне месяц каждый день слали сообщение что а=платеж не прошел, а я не понимала о чем речь
Вот по этой ссылке https://www.amazon.com/gp/subs/primeclub/account/homepage.html в своем разделе My Amazon. Надо нажать кнопку ‘Cancel membership’ и подтвердить свое желание на следующей странице. Деньги вернут не сразу, на карту они попадут тоже не мгновенно — не суетитесь, дня 2-3 подождать придется.
As you requested, we've canceled your Amazon Prime membership.
Since you have not used your Amazon Prime benefits, we are refunding the full membership fee of $79. Your refund should be processed within the next 2-3 business days and will appear as a credit on your card's next billing statement. If your latest membership charge is still processing, we'll issue the refund as soon as the charge is completed.
Добавлено спустя 59 сек. Насчет не суетитесь -это не моя фраза,
Добавлено спустя 1 мин. 8 сек. На всякий случай проверьте куда снялись деньги
пришел ответ от амазона: I understand your concern regarding the charge of $71.00 on your account.
I've checked your account but was unable to find a charge of $71.00.
In this case, I'd recommend checking with the other authorized users of your credit card and also visiting Your Account (www.amazon.com/your-account) to review your order history. If you have a child, spouse, friend, relative, or co-worker who has access to your card number, perhaps they placed an order. If you recently sent a gift, or purchased a back-ordered item that recently shipped, that order would appear in Your Account. Amazon also offers services for selling online, web development, and payment processing, and the charge may be related to one of these services.
If you've already checked with others who have access to your card, and you don't see an order that matches the charge in Your Account, I'll need to get some information from you to begin our investigation.
Because e-mail is not as secure a method of transmitting your credit card number, please call or fax us with this information:
* complete credit card number * date of charge * amount of charge * contact phone number for the issuing bank (look for a number on the back of your card) * your name, e-mail address, and phone or fax number
To get this information to us, send a fax to : 1-304-522-8017. Long distance charges will apply or contact us by phone 24 hours a day, 7 days a week by clicking "Contact Us" on the right side of any Help page (www.amazon.com/help). We'll start the investigation once we have this additional information, and our charge inquiry team will contact you within 1-2 business days to let you know what the next steps are