Форумчане, ХЕЛП! Мне сильно кажется, что Селлер Меня ПАРИТ! Знаю, что много написано, но плиз прочитайте, хотя бы бегло (особенно последний ответ селлера)
Дабы не мутить итак мутную ситуацию, вот наша переписка
Я прошу его трекингон в ответ Thank you for your email. I am sorry but we use usps to ship our international orders. Being that we use usps to ship internationally we do not have tracking for your order. Usps does not offer tracking for international orders unless its shipped express which costs alot of money. However we did ship your order and will be receiving your order in 14-21 business days not counting weekends from the day of shipment. If the time has passed for you to receive your order then we can check delivery status using the customs form but only if it has passed the delivery time. (это письмо он мне пишет каждый раз...шаблон что ли?)
Я в ответ (к делу, доставка стоила мне 80 баков... посыль не маленькая, 3-4 кг)
Thanks for Respond. I know that you use USPS. What kind of delivery did you send my package to me USPS priority or USPS first class? Each package must have a customs number which I can use to check my package. Look for example
type this number in the form CP68 0737 544U S
I paid for items 24/10/2008 (Unique Transaction ID #14X76923WX8810358) You said than you sent it to me 28/10/2008
You wrote
"We did ship the item for you. You will receive your order in 7-14 business days"
Now 24/11/2008 and I do not know where is my package. Please lets solve our problems.
Thanks Pavel
Он мне в ответ Thank you for your email. We ship it usps priority. also with usps you cant track the item with the customs form only the post office can.
If you have any additional questions or concerns don't hesitate to contact me using the email address and toll free number below. Also when replying to
our emails please reply with a detailed reply, we will need to know your name and address with every reply.
We appreciate your business.
К слову, диспут открыт (не был бы он открыт, я сомневаюсь, что он бы мне отвечал т.к. до диспута я слал ему письма раз в 2 дня, с просьбами и мольбами ответить мне, но он изредка отписывался стандартыми фразами- отправил, но трекинга нет, жди...)
дедлайн в диспуте у него до 3 декабря. Что он молчит, нечего ему видимо сказать...
Че он мне парит, что для приорити нету трекинга, а по кастом номеру я не трекну??? отродясь не было такого, приорити всегда трекалось...или нет?