• Добро пожаловать на форум умных покупателей! Присоединяйтесь к нашей уютной компании и участвуйте в обсуждениях – Регистрация

Продавец не возвращает деньги, требует закрыть кейс.

Hart

Hart

Крутой иБаер
Регистрация
23 Май 2008
Сообщения
12 963
Баллы
863
Местоположение
Москва
Еще одна попытка ругани, и все получат сполна.
 
odinser

odinser

Продвинутый
Регистрация
28 Авг 2011
Сообщения
899
Баллы
263
Местоположение
С-Пб
Мой вопрос решился прозаично :)
Dear sir,
sorry to answer so late, we experiment big problem with email and access to Ebay.
Your item has been returned because of a customs problem. Indeed, we declare custom value that is generally 49.90$ in order to avoid too heavy tax at arrival. The Japanese customs are becoming increasingly strict for that now ( because some association of heritage protection complain of the uncontrolled release of antiques. We think we have found a way. Your item is scheduled to depart Monday morning and arrived at the weekend. We do our best to reduce the delays.We will recieve soon your tracking number.
We apologize that we still have problems you talk.
Best regards
*********
То же мне, деятель :)
 
Live

Similar threads




Вверх
Live