M
malex
Продвинутый
Выиграл лот. Прошло 10 дней, а прод все никак не отсылает товар и не реагирует на письма. Пригрозил поставить негатив и открыть диспут, если товар не будет отослан. Получил на e-mail письмо от прода следующего содержания:
"Good afternoon,
we apologize for the delay in response to your email. I hope we are
not too late in resolving this matter?! Our records indicate that your
item(s) were shipped out 06-26-09 however, Russian Customs shipped it
back to us. We will be re-shipping your purchase tomorrow!!! Please
let us know if you encounter further problems?! Otherwise, thank you
for your patience and understanding. Have a great day."
"Tomorrow" уже прошло (обещали выслать 3-го), а в убее не видно, что отшиповали.
Можно ли как-то проверить утверждение прода о таможне на подлинность?
"Good afternoon,
we apologize for the delay in response to your email. I hope we are
not too late in resolving this matter?! Our records indicate that your
item(s) were shipped out 06-26-09 however, Russian Customs shipped it
back to us. We will be re-shipping your purchase tomorrow!!! Please
let us know if you encounter further problems?! Otherwise, thank you
for your patience and understanding. Have a great day."
"Tomorrow" уже прошло (обещали выслать 3-го), а в убее не видно, что отшиповали.
Можно ли как-то проверить утверждение прода о таможне на подлинность?