Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
My history! В общем я как все, узнал про официальный анлок от AT&T и тоже решил разлочить свою 4-ку, модем у меня 04,10 - с гевейкой хожу.
Начитавшись форумов и прочей нечести сделал как советуют "правильно" отправить с нескольких ящиков одновременно. И первая удочка была закинута 12 апреля с ящика gmail. В тот же день было еще отправлено 3 письма с ящиков mail1, mail2, mail3. На след.день мне на gmail и на mail1, mail2 пришли сообщение о том что дали номер дела и ждать пару недель надо.
Задумался, что за фигня, люди пишут что им за сутки анлокают, а мне почему надо ждать 2 недели??!!! подождал еще 3 дня и отправил еще с yandex1 и yandex2. Пошли дни ожидания и вот на mail3 мне приходит сообщение, о том что право на разблокировку имеют лица у которых есть контракт, счет в АТиТ(ну и т.д. Вы сами все это знаете) и, ВНИМАНИЕ!!!!, количество заявок на разблокировку на один IMEI не более 5 в течении 12 месяцев. Тут я понял что попал.... Ну думаю была не была и отправляю еще одно письмо с rambler. Ответ так туда и не пришел, так как отправлял 18,04, думаю подожду до 2,05.. Но спустя 2 недели так и не ответили.
Я сел и отправил в AT&T письма с вопросом, что там поводу моего дела и в каждом письме вставил свой номер кейса. Везде мне пришел один ответ
Thank you for taking the time to e-mail AT&T in regards to the unlocking request for your iPhone. I apologize for any inconvenience this may have caused you. My name is Rosa Samaniego, and it will be my pleasure to assist you today.
AT&T will unlock an iPhone under the following circumstances:
· The person requesting the unlock is a current AT&T customer or a former AT&T customer who can provide the phone number or account number for the account. The iPhone was designed for use on AT&T’s network. · All contract obligations, including any term commitment, associated with the device to be unlocked have been fully satisfied. · The iPhone has not been reported lost or stolen. · Current customer accounts must be in good standing with no past-due amount or unpaid balance and has been active for at least sixty (60) days. · A person who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and can provide proof of purchase."
Former customer account MAY BE eligible for unlocking so long as:
· They owe AT&T no Early Termination Fee or other unpaid balance.
Please Note: AT&T will unlock an iPhone for an active and deployed member of the military who is a current AT&T customer in good standing and is able to provide AT&T with deployment verification; and a person who purchased the iPhone from an authorized location at the 'no commitment' price and can provide proof of purchase.
Сергей, we will do our best to ensure that your wireless experience is a success. Again, my name is Rosa Samaniego and I thank you for contacting AT&T.
даже как то грустно стало... думаю заведу еще один ящик на gmail и отправлю с него, попробую.. но все руки не доходили. В это ветке прочитал что гражданин Batanik анлокнул с помощью номера телефона. давай в спешке искать свою симку АТиТ и нашел, но номера так и не удлось узнать. Решил попробовать так: Думаю напишу им письмо что у меня есть симка, но номера не знаю. Так и сделал, написал письмо, сказал что есть симка, но номер не знаю. Написал серийный номер симки и приложил ее фото, где виден этот номер. Отправил это все дело вчера с gmail'овского ящика и стал ждать.. Проснулся с утра, на почте 0 сообщений :( Зашел на свой рабочий mail1 ящик и там было 2 письма, одно от фейсбука, второе какой-то спам и чуть было не удалил этот спам, но меня заинтересовало слово UNLOCK, я зашел в письмо и увидел письмо счастья Если честно был в шоке, на отправителя как то не посмотрел и при том до этого мне прислали отказ на эту почту!!! В общем телефон анлокнулся, а на gmail так и не ответили..
Мораль: ждите, может Вам тоже придет и никакого номера телефона и симки, с того ящика, я не отправлял.
Письмо отправил, фотки: коробки, симки, телефона приложил + номер телефона, который мне прислал продавец. Как узнать потом - анлокнули его или нет? Подключаем к Тунцу...?
Прислали вот это - мои дальнейшие действия??? *************************************************************** Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone. We are unable to complete your request at this time due to the following reason: For Security Reasons Please visit the following link to view the eligibility requirements to unlock your iPhone: http://www.att.com/esupport/article...v=2&cv=820&_requestid=460295#fbid=EPpNt6JU2Ku Please note, if you are traveling internationally, iPhone is a quad-band phone and will work in many countries across the globe. Please visit www.wireless.att.com/learn/international/ for information on traveling abroad with iPhone. For questions regarding AT&T?s wireless service and iPhone, please contact AT&T Customer Care at (800) 331-0500. We thank you for your continued business. Sincerely, The AT&T Customer Care Team
Original Message Follows: ------------------------
Hello! I would really like to officially unlock my iPhone 4. My name is Artemy Belov, i bought this phone on eBay , but I'm not the resident of USA, so I can't use it with local operators. My IMEI is xxxxxxxx5012, phone number is: xxxxx9588, i tried contacting AT&T via live chat, but had no luck. I will really appreciate your help on my problem. See attachment file. ***************************************************************
Так я же им изначально его написал: Посмотри мое письмо, 3-е предложение...
Hello! I would really like to officially unlock my iPhone 4. My name is Artemy Belov, i bought this phone on eBay , but I'm not the resident of USA, so I can't use it with local operators. My IMEI is xxxxxxxx5012, phone number is: xxxxx9588, i tried contacting AT&T via live chat, but had no luck. I will really appreciate your help on my problem. See attachment file.
Thank you for your recent inquiry regarding your AT&T service. We apologize for any inconvenience this may have caused you. The issue has been resolved. Should you have any further needs regarding this issue, please do not hesitate to call us at 1 800 331-0500 and reference the tracking number shown above.
Вот получил письмо. Я так понимаю что телефон мне разблокировали? Подскажите пожалуйста, IMEI инфо пишет обратное. Спасибо