Всем привет! Может кто сможет помочь?! Купила у китайского продавца кофту 17.11.2012г., спустя 2 месяца, товар так и не пришел. Я написала продавцу, кофта не получена, что будем делать? Он пишет, что вышлет повторно и сделает возврат денег, но если кофта придет я ему должна буду вернуть деньги. в общем, возврат от него я так и не получила, но вчера пришла кофта. Я ему пишу:
Hello! I did not get a refund from you. But hoodie arrived today. I have something else to do? Thank you.
Он мне ответил:
We are so apologize for this delay, We\'ve tried our best to ship the parcel in 1 business day, but the logisticss is really out of our control, it is a international shipping, there is a little Unpredictable, so please understand our difficult.
The order has been cancelled , please agree it in the resolution center,the payment has been REFUNDED to your paypal account, If you paid it via Credit Card that the payment will be refunded to your Bank after several days, the detail you can consult with paypal Customer Service, and please leave us the POSITIVE FEEDBACK.
If you receive the parcel after this, please send the payment to us again.
And we suggest you go to your local postal directly, yesterday one of our customers got the parcel in the Postal, it has arrived 15 days ago..but no postman to ship it, we don\'t why...
The NEUTRAL and NEGATIVE FEEDBACK are KILLING us!!
Waiting for your good news and action.
Не пойму что за центр резолюции он имеет в виду, и как я должна согласовать возврат денег? Тем более, что товар получен, а по факту возврата в палке не было.