Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Help! Посылка зависла на экспорте более 50 дней назад ($360)
Оказывается "отвечать" особо и не надо было, при нажатии на "Ответить на спор", отредактировал изначальный текст спора - добавив, что сегодня 18 августа, товар не получен + скриншот с офф сайта отслеживания + написал тоже самое продавцу ...ждемс ориентировочная дата Али по спору стоит 22 августа
ничего страшного Если нет общего согласия с продавцом - спор переходит на рассмотрение площадки (обострение). У Вас по треку не доставлено, Али проверит трек и вынесет решение о возврате Вам денег. Все будет хорошо!
Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order.
Since you didn't receive the package within the purchase protection days and the price of your order is relatively high, please kindly negotiate with seller for solution. Aliexpress can provide you the following solution: 1. extend the delivery date and wait for the goods 2. Or a full refund without waiting any longer. If you have made an agreement with seller, please tell us the result of the agreement by responding on the dispute detail page. If there is no agreement made during this time, we'll give our judgment according to our rule and thanks for your understanding and cooperation. Problems with the order Purchase Protection is running out, but package is still in transit -
Judgement from AEInvalid Reason Valid
Package Information AliExpress Shipping RB5.....17SG In Transit
Solutions: Option 1: Full refund 363.99 USD
Response time: 3 days
Your understanding and cooperation will be appreciated.
И тут же объявился продавец: Eternal Team: My dear
So sorry for such long time waiting.
You dont have to worry. As you chose Ali shipping. If you indeed did not got the cellphone within buyer's protection. Ali will investigate this case and refund you. Plz dont worry, we will keep in touch with you and shipping carrier. If there any news, we will feedback you at once.
Any other questions, feel free to contact us. Service people are here with you all the time
Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order.
Problems with the order Purchase Protection is running out, but package is still in transit
Judgement from AE Invalid
Invalid Reason As you agreed to extend the delivery date for the seller, you need to confirm with us how many calendar days you want to wait within the given time, or we would assume you're unwilling to wait for more time.
Package InformationAliExpress Shipping RB5...17SG In Transit Solutions: Option 1: Please continue to wait for 3 days Response time: 3 days
Please provide evidence as requested. Please kindly note that if no response or no valid evidence provided before the deadline, AliExpress would release full payment to the seller or refund the money as per seller's suggestion and close the dispute.
Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal).
Your understanding and cooperation will be appreciated.
ПС. Добавил в спор что 24 августа, товар не получен, жду возврат денег + прикрепил очередное фото с сайта отслеживания Так же написал проду, что ждать устал, жду возврат денег сложно сказать как правильно ПС/2. ** этот Али, на Палке, уже давно бы всё, вернули, а тут сопли жуют и жуют
Тема себя исчерпала, можно закрывать Благодарю всех за участие и дельные советы, наконец-то можно выдохнуть. Вывод напрашивается один = хотите защиты покупателя = только Paypal, иначе качели (2 недели неопределенности) Покупать дорогие (брендовые) товары с доставкой - на свой страх и риск, ибо они "всем нужны", особенно на территории РФ
The dispute has been closed today and we have made a mediation.
We will support you the refund to the same card that you used to pay for the order. Normally it will take 3-20 business days. AliExpress would protect your money before this, please do not worry about that. Wish a nice day. ^_^ Problems with the order Purchase Protection is running out, but package is still in transit
Judgement from AEInvalid Reason Valid
Package Information AliExpress Shipping RB56...17SG In Transit
Final resolution: Full refund 363.99 USD
Reminder: Normally buyer will receive the refund in 3-20 business days.
Please spare a few minutes to provide feedback on the service I have provided. We strive on improving our performance consistently, and feedback ratings help us evaluate our performance further.
Thank you for your cooperation and support, and hope you have a great experience shopping with AliExpress. Your understanding and cooperation will be appreciated.
это норм практика на али - они до конца ждут срока защиты, потом еще немного и еще немного)) рад за вас, что все решилось - в принципе, по-другому не могло быть, по треку видно, что нет доставки.
это норм практика на али - они до конца ждут срока защиты, потом еще немного и еще немного)) рад за вас, что все решилось - в принципе, по-другому не могло быть, по треку видно, что нет доставки.
"Повезло", что не было Импорта в РФ, иначе, они бы послали там, на таможню и т.д. с лозунгами "это ваша страна, это ваши проблемы, ищите посылку...", что сейчас и назревает на аккаунте супруги, "Таможню покинула" посыль (сумочка) и 30 дней уже, больше ничего...
никто никого никуда не послал бы по международным правилам почтовых отправлений - пока вы не получили посылку - за нее отвечает отправить. перестаньте искать посылки)) не дошла - спор - деньги назад.
Всем привет вопрос не по теме:Посылка потеряна(более 60 дней)продавец признает это,предлагает продублировать заказ может ли он отправить заказ по потерянному трек номеру объясняя что трек номер сохранен за ним с связи потерей посылки информацию трек выдает старую.или это развод что бы оттянуть спор??ответе на почту срочно!! тут: artur-F66@yandex.ru спасибо.
Всем привет вопрос не по теме:Посылка потеряна(более 60 дней)продавец признает это,предлагает продублировать заказ может ли он отправить заказ по потерянному трек номеру объясняя что трек номер сохранен за ним с связи потерей посылки информацию трек выдает старую.или это развод что бы оттянуть спор??ответе на почту срочно!! тут: artur-F66@yandex.ru спасибо.