Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
заказал гирляндочку прошёл уже 41 день но посылки нет. везде пишут мол надо открывать "диспут" , а что это? это то что я на картинке отметил ? писать там мол " здрасте. посылка не пришла. чо делать будем? " ??
посылка заказанная у другого селлера , причём позже, тоже с гирляндами пришла больше недели назад, а этой всё нет и нет(
Вы на форуме уже год и до сих пор не знаете, что такое диспут и как его открыть? То, что Вы указали на скриншоте - это кейс в ибей. Он тоже подойдет, но деньги могут вернуть купоном.
теперь видимо каждый считает своим правом "ткнуть носом" в нужную ссылку. Ну чтож. да вот такой я лошара что не смог найти на форуме то что мне надо без вашей помощи.
целый год у меня ушёл на то что бы "выбрать что можно заказать там, так сказать изучение ассортимента и цен", к сожалению или к счастью большинство товаров предлагаемых там, в нашем городе можно приобрести в обычных магазинах по таким же ценам.
FAQ: как открыть диспут на PayPal если вы это читаете, значит пришло время открыть диспут. но что такое этот диспут? Диспут - в переводе с английского это дискуссия, спор, разногласия.. из этого можно сделать вывод, что открыть диспут, означает начать спор из-за лота. его начинают по двум...
eBay's Online Customer Service provides you with the information you need to buy and sell. If you can’t find the answer, we’ll connect you with one of our team members.
We are sorry you are having an issue with the item you purchased. As a follow up on your eBay Buyer Protection case, we wanted to explain what you can expect from the process.
Important things to know :
The seller has been notified that you have not received your item and have opened a case in the Resolutions Center. Here are the next steps:
The seller has a maximum of 7 days to respond to the case. Most sellers will respond with shipping status information or issue you a refund.
If you are not able to work out a resolution with the seller, you need to escalate the case to eBay customer support to make a final decision. For most items you can expect a final decision, and if we find in your favour, a refund within 14 days from today.
Your case will time out in 30 days from when it was filed, if we do not hear from you. Please return to the Resolutions Center before that to let us know that you and the seller worked things out or that you need eBay customer support to make a decision.
Action Required from you : If you are unable to work things out with the seller or do not hear back from them in 7 days, please respond to your case in the Resolution Center and choose the "Escalate" option.
What incentive is there for the seller to resolve your issue : Sellers have a strong incentive to fix your issue. eBay takes eBay Buyer Protection cases very seriously. Sellers who are found to cause repeated problems on the eBay site will be negatively impacted in their seller standings and possibly suspended.