Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
27,09 отправка и тишина, помогите написать письмо на инглиш
Ребят, у меня есть вопросы, помогите кому не в лом.
покупка 26 сентября с ebay.com.. отправлена через час после оплаты.
у продавца покупал до этого и не раз, а вот сейчас маленькая засада с дорогой покупкой. отправление со штатов usps / емс
Processed Through Sort Facility, September 27, 2011, 1:31 pm, ISC NEW YORK NY(USPS) Electronic Shipping Info Received, September 29, 2011 Arrived at Sort Facility, September 27, 2011, 1:30 pm, ISC NEW YORK NY(USPS) Processed through Sort Facility, September 26, 2011, 7:58 pm, EDISON, NJ 08899 Processed through Sort Facility, September 26, 2011, 6:11 pm, TRENTON, NJ 08650 Acceptance, September 26, 2011, 4:36 pm, FARMINGDALE, NJ 07727
время идёт, ждать неохото, писать жалобы на возврат тоже не хочется!
продавцу писал в начале недели, он ответил что надо ещё немного подождать... Есть вопросы: - сколько дней надо ждать, чтоб посылку признали утеряной? - я всегда пользуюсь гугловским переводчиком, но он хорош только на отдельные фразы, а если состоявлять предложения, то как то всё криво :lol: помогите написать письмо? что мол нехочу писать притензию на возврат денег, хочу получить свой товар как можно быстрее, немогли бы вы выслать новый товар ну и в таком духе, чтоб не грубо и конкретно было.
Заранее всех благодарю, кто не поленится помочь.
Добавлено спустя 16 минут 17 секунд:
добавлю, что обычно со штатов ко мне домой всё приходило максимум за 10-18 дней и то в задержках виновата наша таможка.
прошло только 21 день, ждите врядли продавец вам будет отправлять заново товар да ещё и емс просто так(кто ему за товар и емс деньги вернет???) ждите до 42-43 дня а там уже не прийдет диспут откроете
96902 все правильно он написал, спокойно ждать можно еще несколько дней, если что, то все готово для отправки второй такой же посылки, нечего беспокоиться, кроме самого процесса ожидания.
I just spoke with USPS. They said they should have an answer for me by Monday. If they do not have an adequate answer by then, we will discuss a replacement package. Thank you very much for your patience and understanding. It is greatly appreciated. I assure you, regardless of the news on Monday, we will get the issue resolved for you.
Thank you, and take care.
Sincere regards,
Erik S.
думаю, что теперь мне не долго ждать новой отправки :(
I assure you, we have not forgotten about you and your order. I called USPS about 60 minutes ago. They are still trying to locate the package. They promised me a final answer tomorrow. Then, we will proceed from there based off of the information that they provide.
блин, писатели Hello, Sorry for the tardy reply. We are still waiting on to hear from USPS about the finalization of the claim. Until we do, we cannot ship out any new items. This is due to that we have had cases where a package appeared lost, a month or so went by, and then all of a sudden it arrives to the buyer. I hope you understand that reasoning, as it is still extremely possible for the package to show up to you. I just spoke with USPS on the phone this morning, and they told me that they are waiting to hear back from the postal office in Russia, who is completing the investigation there. Once we know, for sure, what the status of the package is, we can take care of fulfilling your order. I hope this information was helpful. Please understand that we are not trying to avoid you, or anything of the sort. We will 100% fulfill your order as you requested. We just need to take the proper steps to ensure that the items are either really lost for good, or fortunately found and on their way to you. We thank you very much for your patience and understanding during this unfortunate situation. But, rest assure, we will have the situation resolved in the end. We just need to go through the proper channels in handling this matter. If you have any questions or concerns, please don't hesitate to ask. Thank you, again, and take care.
на ебей написано Don't forget to leave feedback! If there was a problem, please go to the Resolution Center by 11/09/11. это получается что до этого времени надо начать писать Resolution Center?
сегодня In regards to the last shipment, we are still waiting to get the claim papers from USPS. I will talk to my supervisors and see if we can have a new shipment sent out to you on Monday, as well. Thank you, and take care.
Понимаю, что вопрос не решился. посылка была с треком или без? если с треком, то попробуйте сами найти, если без трека, то по прошествии 42 дней с момента отправки пишите что не получили, пусть отправляет, раз все у него готово. только совет, не ставте отрицательный фидбак, и нейтральный тоже, продАвец не при чем. почта, ети их мать...
вот что-то подсказывает мне, что у меня подобая трабла будет... товара нет пока 22 дня, если на 40 не придет, буду всех теребить... поднимать на палке вопрос...
вчера у него же купил ещё раз. продавцу хочется верить, не в первый и не второй и даже не в третий у него покупаю
он пишет Hello, My apologies for the tardy reply. We have received your new order. Also, I have a bit of good news. We have received a final decision from USPS. So, we are now able to send you the other 3 название. So, we will be shipping all 6 of your название, today. Thus, it would be greatly appreciated if you close the open eBay case. Thank you, and take care.
после этого пишу я Hello, the purchase amount is greater than 10 usd, I can not make such gifts I must close my claim after receiving the parcel. I hope for your understanding. I hope to receive fast track number for both parcels. Thank you.
сегодня на новой покупке появился трек, задумался, продавец всё туда положил или только новый заказ .....???