Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Ситуация следующая: Товар не пришел в течение 45 дней, я открыл спор на paypal. Затем общение с продавцом сместилось на ebay, где автоматически открылся Case. Сейчас продавец готов вернуть средства за покупку и просит закрыть спор. Вот его сообщение: For this issue, we will refund the items price to you for compensation which do not include the shipping fee, because your shipping fee was paid to the post office, can you accept it? If you accept it, can you close dispute first? because the funds are not available while this transaction is being reviewed by paypal.
Я могу спокойно закрыть диспут на палке или мне нужны дополнительные гарантии возврата денег? Должен ли продавец отписаться в диспуте на палке с аналогичным решением спора?
Наверняка есть всё в поиске.. И что незачем соглашаться на частичный возврат и что ни в коем случае не закрывать до получения денег. Но хозяин барин, можно согласится на частичный воврат, можно спокойно закрыть диспут без денег, надеяться на чес сло продавца
Добрый день.Я надеюсь топикстартер будет не против если я напишу о своей проблеме в этой теме,чтобы не плодить похожие?? Я купил часы 7 октября,в этот же день была отметка о том что их выслали. Честно подождав я предупредил продавца Hello. I'd like to inform you that we have 43 days left after payment transaction and I still don't have an item I've paid for. There's 45 days deadline for opening disput process and I will have to use that option. Of course I'll wait 45 days more. Thank you for your understanding. I dont insist on refund asap, I just using such an option as I dont want to miss the deadline. Не было никоакого ответа и я открыл диспут на Paypal написав там тоже продавцу
I bought the item(watch),paid on october 07,2011 via PayPal, but i haven"t received it yet. I opened disput on PayPal becouse after 45 days later it can not be opened. I hope the item will come to me for next week,and i will close the disput.
1 декабря получаю сообщение на ебее Dear buyer,
Thanks for your case to let us know your situations. Sorry again for all the inconvenience may cause you. We're very sorry that you still not receive the item till now.
As per our record, the item has been dispatched on 4th Nov by HongKong Post, it normally takes 25-35 business days. Because our remaining inventory of this watch was found not to meet our quality standards during the quality inspection on Oct.
Because of the logistics inspection policy in this peak season, the goods may be delayed for a few days. Please wait again patiently. The parcel should be on the way now and will be arrived soon.
Hope you could understand and cancel the Paypal case. We are sure we will give you satisfactory service.
Looking forward to your reply. Have a nice week!
Best regards, -Willa
И на Paypale
Dear buyer, Thanks for your case to let us know your situations. Sorry again for all the inconvenience may cause you. Would you please tell us have you received the item right now? If you still cannot receive it, please feel free to let us know. We promise we will offer the full refund or resend you the new one ASAP. Please let me have your confirmation then I would arrange your solution. The parcel should be on the way now and will be arrived soon. Hope you could understand and cancel the Paypal case. We are sure we will give you satisfactory service. Looking forward to your reply. Have a nice week! Best regards, -Willa
Особенно меня удивило что они отправили их 4 ноября,прошел почти 1 месяц с момента оплаты.
Какие мои дальнейшие действия. Я хочу попросить возврат денег и если они всё-таки придут то верну продавцу деньги.