Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Приветствую всех! Заблокировали мой аккаунт (вроде на 14 дней), как быть, к кому обращаться? Всегда оплачивал и оставлял положительные отзывы (1 раз пришлось отрицательный поставить - но это было очень давно). Ко мне извещения о приходе товара приходят спустя 30-60 дней и за это время иногда товары пропадают из списка ожидающих отзыва. Поэтому по таким товарам, соответственно, отзыв не был оставлен. Писал письмо по ссылке "Customer Support\Связаться с ebay" - ничего вразумительного они не ответили, ни точной причины не назвали, ни товаров, ни продавцов из-за которых меня забанили. Подскажите пожалуйста, что делать в такой ситуации?
Вот то, что я увидел, когда очередной раз хотел купить товар:
Alert!
Your account has been temporarily restricted from buying items on eBay because we found a pattern in the number or dollar value of eBay Buyer Protection cases you’ve opened, because buying policies were broken, or other factors. Your account can still be used to sell on eBay and to pay for items you’ve won or already bought through Buy It Now. After the specified time period, you can use your account to buy on eBay again. We regularly review buying and selling activity and under the eBay Buyer Protection policy and the User Agreement, we reserve the right to limit accounts. Please refer to the Messages tab in My eBay for more information about this restriction. Here’s information that may help you with buying: http://pages.ebay.com/help/buy/basics.html {e40750-649581x}
Thanks for writing to us. My name is Diana and I am happy to assist you.I share your concern according to this situation and a I want to assureyou that I am going to do my best to help you with it's resolving.After careful reviewing your eBay account I can confirm that youraccount is currently under a 14-day buying restrictionWe routinely review accounts to make sure our members aren't havingproblems. We noticed you’ve received refunds on a number of items,therefore we’ve restricted your ability to buy items or place bids forthe next 14 days. This restriction will be automatically lifted on March15, 2013 and you will be able to buy again.We want to make sure your purchases are going well. Here are some tipsthat may improve your experience:- Review the listing closely- Read item specifics, shipping, returns, and payment details.- Review the listing pictures and description to be confident in yourpurchase.- Communicate with the seller - Be sure to contact the seller first and try to work things out.- Use the "Ask a question" link in the listing page or the "Contact aSeller" option in My eBay.- Consider buying from Top-rated sellers who have demonstratedexceptional customer service.For more tips on buying, go to:http://pages.ebay.com/help/buy/basics.htmlWe hope these tips help improve your shopping experience. We are sorryif this causes any inconveniences to you.Thanks for cooperating with eBay since September, 2010. We appreciateyou as a valuable member of the eBay Global Community and wish you allthe best with your business on eBay. Have a nice day. * Now you have a new opportunity to contact eBay in the RussianLanguage. Please choose it when you want to ask a question. Sincerely,Diana C.eBay Customer Service[THREAD ID:1-32VC3PP]eBay Document ID: 5844358007
А Диана еще написала, что посмотрела и увидела, что вы получили возвраты на определенное количество покупок и поэтому заблокировали покупки на 14 дней. Это еще легко отделались.
Если не трудно напишите, какое кол-во у вас покупок, кейсов, и возвратов. Чтобы другие приблизительно знали чего боятся.
Я пытался открыть 1 диспут на товар, который не приходил спустя 2 месяца, но диспут мне не дали открыть, ссылаясь на то, что его можно открыть только в течении 45 дней. Но этот товар я получил позже. Никаих возвратов я не получал. И вообще где это можно увидеть, что я получил возвраты? В списке товаров, которые ожидают отзыв - есть товары с января месяца, которые я оплатил, но не получал. Товары ко мне всё равно доходят обычно в течении 40, 55 иногда 60 дней. Т.ч. я жду и обычно всё доходит, хоть и очень долго.
Количество покупок где посмотреть? И что имеллось ввиду, общее кол-во покупок за всё время? Назад никаих товаров я не возвращал, т.к. всё, что покупал, всё получил и всё устраивло (кроме одного товара, по которому я оставил отрицательный отзыв).