P
papal
Новичок
- Регистрация
- 13 Фев 2018
- Сообщения
- 35
- Баллы
- 4
Dear *******************
We've limited your account because of the excessive number of claims you're
involved in.
We've recently emailed you about this issue. Since our last email, we found
that your transactions are still resulting in an excessive number of
claims. This is considered abuse of our Buyer Complaint process and
violates the PayPal User Agreement.
As a result of this limitation, you will not be able to send or receive
payments. Log in to your PayPal account and go to the Resolution Centre for
more information.
Yours sincerely,
PayPa
Ни открывал ни 1 кейса, пейпел открыл автоматом 2 кейса и запросил документы (паспорт и банковскую выписку) на что я отправил до этого всё было ок, но кейсы остались открыты, сегодня пришло это письмо, что теперь делать? реально ли чего то добиться или просто забить и создавать новый акк?
We've limited your account because of the excessive number of claims you're
involved in.
We've recently emailed you about this issue. Since our last email, we found
that your transactions are still resulting in an excessive number of
claims. This is considered abuse of our Buyer Complaint process and
violates the PayPal User Agreement.
As a result of this limitation, you will not be able to send or receive
payments. Log in to your PayPal account and go to the Resolution Centre for
more information.
Yours sincerely,
PayPa
Ни открывал ни 1 кейса, пейпел открыл автоматом 2 кейса и запросил документы (паспорт и банковскую выписку) на что я отправил до этого всё было ок, но кейсы остались открыты, сегодня пришло это письмо, что теперь делать? реально ли чего то добиться или просто забить и создавать новый акк?