Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
We're sorry to tell you that your eBay account was suspended because recent account activity has raised serious security concerns. We've taken this precaution to protect our members while we make sure that the activity doesn't cause harm -- however unintentionally -- to the eBay community.
You can appeal this suspension. If, once we review your appeal, we're confident that this activity doesn't put the community at risk, we'll be happy to reinstate your account. For information about how to appeal this suspension, please go to:
Unfortunately, during the suspension you won't be able to use eBay in any way. Any remaining selling fees are due right away. Amounts that you haven't already disputed will be charged to the billing method you selected.
We know that this action may present a major inconvenience for you, but our #1 priority is keeping the marketplace safe. Thanks for understanding.
Я что то конкретной причины не могу понять, может кто объяснит?
В ответ спросил: 1. Why was my account suspended? 2. How to get my account back after a suspension? Молчат. На следующий день опять спросил, молчат Сегодня снова спросил - молчат.
Ваши мысли по сложившейся ситуации? Может кто ссылку кинет с аналогичным случаем? В поиске шарил, там воды полно, но конкретики никакой пока не нашел
И у меня такая же проблема, купил вещь, все оплатил, уже отослали почтой. Вещь копеечная, 50$ с доставкой вышла, продавец претензий не предъявлял. За что морозить-то аккаунт?!
Даже и не знаю сколько писем я написал в общей сложности. Писал откуда только можно. И со своего ящика, и с ebayевского, и в Live Chat обращался, хотя на мой взляд мы там так и не договорились, вопросы мне какие-то странные задавали, а потом вообще замолчали...
А вчера пришло письмо:
Thank you for contacting eBay in regard to the status of your account. I can certainly understand your concerns regarding your account that was recently suspended. I will try to assist you.
After further review, I am pleased to inform you that I have reinstated your account to full activity. Please understand that the prior action taken was done to help protect you, as the member, and the entire eBay Community and we appreciate your support and patience in this process.
Welcome back! I have reinstated your account. We value you as a member of the eBay Community and wish you future success in all of your buying/selling activities with us.
It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing eBay.
Thank you for your recent contact to eBay Customer Support. Please take a brief survey and tell us how we are doing. The survey should only take 2-3 minutes to complete.
Click the link below or copy the following address into your browser:
дали ссылку, на которой замучили всякими вопросами о моей удовлетворенности работой своих служб. Короче, получили от меня обратную связь. Быковать не стал, написал, что все понравилось и на все вопросы дал удовлетворительный ответ. Отметил только, что хорошо бы было сделать Live Chat круглосуточным, а то приходилось ночью ждать когда они заработают и общаться с ними в полудреме))