Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Ребят, помогите) Получил вот такое письмо.. суть ясна) дак вот в чат пробиться не могу, т.к.не могу войти в акк, пишет типа пароль не тот. Звонил по номеру 18665403229 там бот требует какой то код или аккаунт код.. что это значит? Your eBay account has been temporarily locked because it appears that someone used your account without your permission. We've taken steps to secure your account. If your account was used in any unauthorized activity, such as listing, buying, or selling, we've canceled the activity. Any associated fees have been credited to your account. We assure you that your credit card information is stored on a secure server and can't be seen by anyone. The email address on your account may have been tampered with as well, which is why you probably didn't receive an email about the unauthorized activity. As a precaution, we recommend that you change the password on your personal email account (000000000@mail.ru). This will verify that it's secure and can't be accessed by anyone else. To unlock your account, please change your eBay sign-in password by following these steps: 1. Click the "Sign in" link at the top of the eBay home page. 2. Click the "I forgot my password" link. 3. Enter your eBay user ID on the following page and click "Continue" 4. Change your password using the instructions provided. After signing in to your account with your new password, you may be asked to complete additional verification to prove you're the account owner. Please understand that this step is done for your protection, as we want to make sure you're the only one who has access to your eBay account.
Вас в письме просят сменить пароль. После этого аккаунт разблокируют. Как сменить там написано. И только потом вас могут попросить ( а могут и не попросить) подтвердить вашу личность. Код для бота получается на сайте, после нажатия кнопки call us. Но для получения кода нужно зайти под своим аккаунтом. Код нужен для того, чтобы оператор мог вас идентифицировать.
Дак в том то и дело, что я не могу сменить пароль..я следую всем инструкциям.. Вот после последнего шага, что они пишут..Our customer support representatives would be happy to help walk you through the steps of confirming your identity to reset your password. Click the Get live help button for immediate assistance.
Добавлено спустя 4 мин. 41 сек. Единственное, я забыл ответ на секретный вопрос.. и ввел его три раза неверно... видимо сейчас только звонком решить проблему?