Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Вчера оплатил лот, а сегодня продавца удалили или заблокиров
Подскажите пожалуйста, чтом не лучше сделать .Вчера я оплатил один лот и от жадности заказл 2 штуки (один лот)- это зимние ботинки UGGi за дёшево ~13$ с доставкой инаписанно, что натуральный мех и кожа. Человек вроде из австралии, имел нулевой рейтиг и продажа с 13-60 ноября чуть более 10 штук этого же лота и написанно. Сегодня получил письмо от Ebay : Hello no***men ,
We're writing to let you know that this listing for an item you won or bid on is no longer available:
270663505198 - NEW WOMEN COCOA CINNAMON SHEEPSKIN BOOTY SLIPPER
We understand this may be disappointing, but occasionally we need to remove listings. In some cases, the item itself is fine, but was listed in a way that didn't follow eBay's guidelines.
Here's what you can do next:
-- If you already paid, received your item, and you're satisfied, please disregard this notice. -- If you won the item but haven't paid, don't pay. Since eBay removed the listing, you're no longer obligated to go through with the transaction. -- If you already paid for this item through eBay, and it's past the estimated delivery time, you can open a case in our Resolution Center. Click the link below, and select the "I haven't received it yet" option. This will guide you through the process of opening a case.
If the seller offers you the item outside of eBay, we strongly discourage you from accepting the offer. These types of transactions are extremely risky and aren't covered by eBay buyer protection programs.
If you didn't pay through eBay or PayPal, and: -- You paid by Western Union or MoneyGram, contact the company directly (Western Union 800-325-6000 or MoneyGram 800-926-9400). -- You paid by check, contact your bank to stop payment.
Скорее всего у него какие-то проблемы с еВау-ем и его акк прикрыли - временно или навсегда не понятно. Может быть он просто забыл оплатить фее за прошлые аукционы, может у него много рефундов. Там в принципе написано, что нужно делать - если вы заплатили, то можно открыть в Resolution Center спор. Хотя, я бы подождал недельку, ведь если прод нормальный, его уже наказали низачто.
Хуже, если Вы платили не палкой, а напрямую картой - тогда нужно делать возврат платежа через банк.
А вообще - курите форум (с) для этой проблемы есть стотысяч тем.
Стандартное письмо для стандартной ситуации. Продавец удален по какой то причине (ты не причем). По правилам ebay тебя направляют в "resolution center" там абсолютно стандартная форма (читай и заполня очень внимательно) тебе ее предложат заполнить. Если все нормально тебе сделают рефанд (полный возврат денег)
Сегодня уже 25 ,а от прадавца не слуху и кейс открыт. Получил только от ебэя "Your case is open, and we wanted to check in with you to see if the issue has been resolved.
We encourage you to contact your seller to work things out.
If you were able to work this out with the seller, you can close this case in the Resolution Center.
You can view the details of this case in the Resolution Center."