shipix service
  • Добро пожаловать на форум умных покупателей! Присоединяйтесь к нашей уютной компании и участвуйте в обсуждениях – Регистрация

Украли телефон на почте

P

petrk21

Новичок
Регистрация
2 Окт 2011
Сообщения
58
Баллы
0
Местоположение
Чебоксары
Заказывали несколько телефонов у одного продавца, у всех был вес 400+-, у одного с Москвы шел 270гр, меня это насторожило и при получении, во первых посылка пришла с актом об развесовке и повреждении, во вторых открывали при сотрудниках, телефона как и ожидали, не увидели. Составили акты, от получения отказались. Написал продавцу, приложил скрины актов. Получил ответ, но не совсем понял о чем речь, подскажите пожалуйста что дальше делать?

Вот ответ:
Dear Viktor Almazov,

Thank you for contacting AliExpress. I am sorry to hear that you are not satisfied with your order 73450730337569.

According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit currently. Thanks

for your patience for waiting for the international package. Since your package is still in protection time and your order

will be protected by AliExpress, you'll be refunded if you don't receive the package when purchase protection ends.

Complaints from buyer Judgement from AE Invalid Reason Proof Guide
Package was returned to seller by shipping company Invalid it is currently in transit and within purchase protection

time waiting for the package and confirm with us whether you have received the goods by 2016-05-10. No evidence is needed.

Dear buyer, we reviewed your evidence and it is valid, please go to the post office to return the package as soon as

possible, we will refund to you, thank you.

Package Information
CAINIAO_STANDARD_E RB045521298SG In Transit
Solutions:
Option 1: Please continue to wait for 10 days

Response time: 10 days

According to the shipping information, the package has been shipped out by the seller and it is in transit. Please wait in

patience and confirm with us whether you have received the goods when purchase protection ends.

If you have received the goods in good condition, please cancel this claim and confirm order received. If we don't receive

any feedback about the product problems after the goods are delivered, we will release the payment to your seller based on

the delivery information.

Your understanding and cooperation will be appreciated.

Best regards,

AliExpress Case Management Team

--------------------------------------------

Please do not reply to this email/message. This mailbox is not monitored and you will not receive a response.
Please log in to <http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=61122084887569> to respond the case before the

due date.
 

Вложения

  • 1.jpg
    1.jpg
    244.7 КБ · Просмотры: 124
  • 2.jpg
    2.jpg
    224.2 КБ · Просмотры: 111
  • 4.jpg
    4.jpg
    150.4 КБ · Просмотры: 109
  • IMG_20160322_113548.jpg
    IMG_20160322_113548.jpg
    163.6 КБ · Просмотры: 99
  • Безымянный.jpg
    Безымянный.jpg
    91.4 КБ · Просмотры: 96
Vega

Vega

Модератор
Регистрация
6 Фев 2010
Сообщения
34 384
Баллы
2 898
Местоположение
РФ
не совсем понял о чем речь, подскажите пожалуйста что дальше делать?
Please continue to wait for 10 days
Пожалуйста, продолжайте ждать в течение 10 дней.


ps может снести картинки, где ваши личные данные? замажете и снова разместите, если захотите
 
P

petrk21

Новичок
Регистрация
2 Окт 2011
Сообщения
58
Баллы
0
Местоположение
Чебоксары
а по истечении 10 дней что будет?
 
Vega

Vega

Модератор
Регистрация
6 Фев 2010
Сообщения
34 384
Баллы
2 898
Местоположение
РФ
сообщат решение, не напишут ничего если - пинайте через чат
 
Live

Similar threads




Вверх
Live