Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Купил вчера телефон в США. Договорились с продавцом что он мне шлет с помощью USPS EXPRESS MAIL INTERNATIONAL (EMS). Я предложил ему за отправку 35$ - столько обычно я платил за отправку телефонов в Украину Сегодня он выставил статус что посылка отправлена, но на запрос трек номера сказал что ему ничего не дали на почте. Он заплатил за отправку 27 долларов и готов вернуть мне 8 долларов когда я получю телефон
http://myworld.ebay.com/holysinz это продавец. Не думаю что он кидала, у него все отзывы положительные и продавал много телефонов
Вопрос - может ли ЕМС посылка идти без трек номера? Каким образом можно давить на продавца?
Начал просить у него скан хоть чего то что у него осталось после отправки
вот что последнее мне у него удалдось выжать
I only have the receipt at this time since a copy of the stuff I fill out goes to the post office and one for customs I can show receipt when I'm on my computer when I wake up. I am trying to sleep it's the middle of the night.
No I am not. I can show u the reciept with the post office there is not. I filled everything out I needed to through customs. It still costed me 27 dollars I can refund you 10 when you get it if that's of any help. Iv shipped international before and I had the same problem and. Trust me i hate not having a tracking number but what can I do. It wasn't available for me when o went there. It's what the clerk told me.
I do not. If it really comes to that I can request it through customs or the post office. But as I said ive done this before with no problems I'm sorry no tracking it really bugs me. But yes I think if I call the post office they will give me a copy if needed but I don't know how difficult it is.
But if you sent in the post office, you pay and you must stay the receipt of payment. What documents gave you in the post office? I do not like it all and causes great suspicion...
It's not great suspicion at all. I HATE no tracking look at my feedback. I don't scam people I can show u the recipe when its like 4AM here. I will know if you get the package. So I know it's fine. I've sent 3 packages the same way and was fine. I said I would refund the extra when your package arrives. I just sent another one to Ukraine yesterday along with yours and the buyer completely understands. Trust me I hate no tracking who knows if your going to try to screw me. I'm not stupid. I've done this plenty of times and I'm a 100% positive seller and intend to keep it that way. I'm not screwing anyone
I only have the receipt at this time since a copy of the stuff I fill out goes to the post office and one for customs I can show receipt when I'm on my computer when I wake up. I am trying to sleep it's the middle of the night.
Паникую из-за того что как то странно что ЕМС и нет трека Да и переживать стал стал после того как купил.. Я спрашивал вчера многих продавцов готовы ли они выслать в Украину. Этот согласился с условием что не будет занижать стоимость в таможенной декларации. Были торги, ставок на телефон не было, начальная цена была 225 баксов Прод сразу предложил снять телефон с торгов и что бы я его купил. Сошлись в цене 230 и 35 за доставку Вот и думаю не кинет ли он как то.. И почему он сразу так быстро согласился продать всего на 5 баксов дороже чем стартовая цена
-MaX- стандартное поведение дальше - ждать посылки, если не дойдет ранее, чем за 43 дня - открывать диспут, ждать еще 19 дней и переводить в клейм
кстати, потребовать частичный возврат денег на разницу между оплаченным вами USPS Express за 35 баксов и оплаченным им первым классом за 12.48 можно уже сейчас. Если, конечно, продавец ничего не перепутал и этот чек относится к вам :roll:
писать примерно так:
Hi there. As I could see you sent package to Ukraine with 1st class for 12.48 but not via USPS Express Mail International for $35 as it was described when I purchased this phone. So it would be great if you give me partial refund for difference. Thanks. Best regards, Max.
I am very sorry but it was only a 2 day difference and saves u a ton of money and still would not get tracking I am very sorry but I will refund 30 dollars once u get it. As I said I am very very sorry. This will go smoothly I promise. Thanks.