K
k33p3r
Начинающий
Добрый день,
покупал одну вещь - не получил ее, открыл диспут в палке, подождал еще, перевел в клейм. Отправлено было USPS First Class Mail International из Америки. Палка долго решала дело, вот история:
покупал одну вещь - не получил ее, открыл диспут в палке, подождал еще, перевел в клейм. Отправлено было USPS First Class Mail International из Америки. Палка долго решала дело, вот история:
Потом пришло письмо, и в клейме появилась опция ответа:* Aug 27, 2010 - PayPal: Email sent to buyer
* Jul 27, 2010 - PayPal: Case under review
* Jul 24, 2010 - PayPal: Seller provided proof of shipping
* Jul 24, 2010 - PayPal: Email sent to buyer
* Jul 24, 2010 - Buyer: Dispute escalated to claim
* Jul 24, 2010 - PayPal: Email sent to buyer
* Jul 22, 2010 - PayPal: Email sent to buyer
* Jul 24, 2010 - Buyer: Dispute filed
* Jul 6, 2010 - PayPal: Email sent to buyer
* Jul 6, 2010 - Buyer: Dispute filed
Только вот что отвечать - я не знаю, что я и написал в палку через "Contact us". Хотелось бы узнать, если кто-то знает.Status
Please provide some supporting documentation for this claim by Aug 30, 2010.
What happens next
Once we receive your information, we'll continue our review of this case. If we don't hear from you, your case will be closed.
If you've resolved this problem, you can cancel this claim anytime.
If you received the item but it's different than you expected, you can change your reason for this claim.
Supporting documents
Files (0)
You haven't submitted any files. Add
Faxes (0)
You haven't submitted any faxes. Add