Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Странное письмо от PayPal насчёт открытого мной Claim'а
примерно неделю назад я перевёл Диспут в Claim о не получении товара... сегодня Paypal прислал на мыло письмо: Dear xx,
We are currently in the process of investigating your claim:
Case Number: PP-766-196-xxx Transaction Date: Jul 17, 2009 Transaction Amount: -89.00 GBP Seller's Email: winxxx81@hotmail.co.uk Seller's Name: Miss Lxxxxine Winterbone
To help us resolve this matter promptly, we request that you provide a front and back copy of the proof of postage for the package associated with this claim.
Submit supporting documentation via our Resolution Centre. You can do this by following these steps:
1. Click "Resolve Complaint." 2. Select the button to provide the documentation and click "Continue." 3. Select a method to submit your documentation.
Alternatively you can fax supporting documentation to PayPal at 08707 303 196. Please include a cover sheet with your fax that includes the primary email address registered on your PayPal account and the ID number of the your claim (see PP Case Number above). This will allow us to attach the document to the claim as quickly as possible.
Please ensure we receive this information within the next three calendar days. If we do not hear from you within that timeframe, the matter will be considered closed and we will find in favour of the seller.
Thank you for your patience and co-operation regarding this matter.
Sincerely, Tomasz Protection Services Department PayPal, an eBay Company
не понятно, я покупатель который не получил товар и должен им отправить доказательство отправки посылки? они что совсем с ума сошли? или я чего-то не понял?
В том, что продавец не будет знать, чо от него чего-то требуют и PayPal закроет дело в пользу покупателя так и не дождавшись доказательств от продавца. Но, продавец потом легко подаст аппеляцию и все исправит, хотя покупатель, конечно, все равно не будет отвечать за ошибки PP.
Это ничего не значит. Это еще надо доказать. Я вот отправил товар продавцу, он его получил и написал мне об этом. Но PayPal закрыл клейм в пользу продавца, так как по трек номеру посылка зависла, а в чеке у меня не было полного адреса.