Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Сколько времени должно пройти прежде чем сделать escalate claim на eBay?
If a buyer isn't happy with the seller's response or receives no seller response, the buyer can ask us to review the case from 3 business days after the case was opened. If the buyer doesn't escalate the case to us within 30 days of opening the case, it closes automatically and we take no action.
устаревшая здесь инфа например уничтожения контрафакта уже давно нет
Counterfeit items
If a buyer suspects that an item is counterfeit and there are strong indicators that the item is counterfeit, the buyer isn't required to return the item to the seller. The buyer agrees to cooperate with us to ensure the proper disposal of the item. In these cases, we refund the buyer for the full cost of the item and original shipping, and the seller reimburses us for the refund. The buyer may not sell the item on eBay or elsewhere.
давно такое нововведение? год назад было через 3 дня! вычитал что ebay новая политика в отношении работы с клеймами и претензиями. кто знает в чем суть?