Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
16 ИЮЛЯ оплатил покупку на ибэй но до сих пор ничего не пришло продавец серьезный..топ..трекномера не было пишу ему по поводу заказа а он отвечает
Hello,
Thank you for your email. We apologize for the delay in receiving your order, and are more than happy to assist you. Please verify the shipping address and check your immediate area, with neighbors and all household members for your package. You may also want to check with your customs office to verify if the package is awaiting payment. Upon doing so, if you are still unable to locate your merchandise please contact our Customer Service Department with this information at your earliest convenience, so that we may resolve this matter for you.
Thank you for your inquiry. Your business is very important to us. We apologize that your order has not been received and we will be happy to further assist you. We first ask that you use the below tips in trying to locate your order:
- Check with anyone that may have signed for or picked up the order.Check the immediate area including any garage, porch, front desk, or leasing office.
- Check with your local postal office as they may be holding the order for payment of customs fees.
Upon doing so, if you are still unable to locate your merchandise, please contact our Customer Service Department with the shipping address you provided for the order. Also, please be sure to include a daytime phone number where you can be reached. In most cases, once we have this information we will begin the reshipment or refunding of your order.
If you need further assistance, contact Customer Service Mon ? Sat, 9am - 5pmEST at 1-866-730-9738 or email EbayShop@footballfanatics.com.
**We offer flat rate shipping on all orders. Buy as many items as you like from Football Fanatics and the order will be combined for a total shipping rate!
Sincerely, Jennifer C. Football Fanatics eBay Store Customer service
заказавыл я футболку и шорты..в .... пероверил для меня ничего нет..уже прошло 42 дня а я слышал что жалобы принимаются до 45 дней..что мне делать?
Обычно если я не получаю товар на 42-43й день открываю диспут. Это даст вам дополнительные дни ожидания товара (+20 дней ) без риска потерять деньги. Если товар приходит до срока окончания диспута, отменяете его, если не приходит, требуете деньги (claim).
в смысле? DHL international было вроде.. я как то по работе высылал бумаги в россию по DHL и поинтересовался на счет своей покупки..мне сказали что в DHL не приходят посылки без трэкномера
бывают даже без доплаты дают у меня однажды украли посылку безтрековую, я написал проду что на почте воруют давай еще раз вышли за трек доплачу, а он говорит мол покупай так, вышлю с треком без доплаты...но я до этого у него уже покупал два раза безтрековые (они дошли нормально)
бывают даже без доплаты дают у меня однажды украли посылку безтрековую, я написал проду что на почте воруют давай еще раз вышли за трек доплачу, а он говорит мол покупай так, вышлю с треком без доплаты...но я до этого у него уже покупал два раза безтрековые (они дошли нормально)
вот что у него написано по поводу трек номера --------Our flat rate international shipping is $19.95 (regardless of the quantity of items or dollar amount of the purchase) and packages can be expected to arrive in up to 5 weeks. Please note for orders shipped via DHL, we are unable to provide tracking information at this time. The destination country may charge duties and import taxes on the shipment. These charges are the recipient's responsibility and can be paid with cash or check. If applicable, the shipping carrier will collect these fees at the time of delivery.