T
Theodoro
Продвинутый
Вспышка Yong Nuo YN-565EX. Нет готовности. Самостоятельно устранить неисправность не получилось. Вспышке 2 года, гарантии нет.
Написал в техподдержку YN. Вот ответ:
According to your description, your speed-lite is quite possibly defective. We kindly suggest you to send it back for maintenance. Generally, the maintenance is for free, you should just undertake the shipping cost back and forth. If necessary, please send it back with the following procedures:
1. Please send it via registered mail.
2. Please attach a note stating the problems of the faulted products.
3. Please provide us the copy of the courier receipt.
4. Please provide us your consignee address, contact number and E-mail address.
5. We will charge the shipping cost for sending the fix item back to you.
6. We will charge the related cost if in need of changing the components due to human error.
1. Правильно ли я понимаю, что мне необходимо оплатить пересылку туда и обратно, и как я смогу оплатить обратную пересылку?
2. Означает ли п.1, что необходимо отправить посылкой/бандеролью EMS-ом или достаточно мелким пакетом с трекномером?
3. Как я смогу выполнить п.3? Что такое courier receipt? Просто скан квитанции об оплате?
4. Что означют п.п. 5 и 6? Как они смогут это сделать?
5. Во что ориентировочно обойдется пересылка? У кого есть опыт?
6. Стоит ли связываться с ремонтом, если цена новой ок. $100? :unknown:
Написал в техподдержку YN. Вот ответ:
According to your description, your speed-lite is quite possibly defective. We kindly suggest you to send it back for maintenance. Generally, the maintenance is for free, you should just undertake the shipping cost back and forth. If necessary, please send it back with the following procedures:
1. Please send it via registered mail.
2. Please attach a note stating the problems of the faulted products.
3. Please provide us the copy of the courier receipt.
4. Please provide us your consignee address, contact number and E-mail address.
5. We will charge the shipping cost for sending the fix item back to you.
6. We will charge the related cost if in need of changing the components due to human error.
1. Правильно ли я понимаю, что мне необходимо оплатить пересылку туда и обратно, и как я смогу оплатить обратную пересылку?
2. Означает ли п.1, что необходимо отправить посылкой/бандеролью EMS-ом или достаточно мелким пакетом с трекномером?
3. Как я смогу выполнить п.3? Что такое courier receipt? Просто скан квитанции об оплате?
4. Что означют п.п. 5 и 6? Как они смогут это сделать?
5. Во что ориентировочно обойдется пересылка? У кого есть опыт?
6. Стоит ли связываться с ремонтом, если цена новой ок. $100? :unknown: