Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Уважаемые знатоки, прошу совета. Приобрел товар на американской площадке ebay, на 44 день ожидания, написал продавцу, что не едет ничего, я открыл кейс. Прод отписал, что бывает и попозже приходит, я отписал что знаю и понимаю, в общем чинно благородно все. Еще через 10 дней написал что все еще не получил вещи и надо как то решать вопрос.
Приходит сообщение Refund information: A full refund of $106.94 will be made to you through the payment method that was used to pay for the item. The seller has until Mar 07, 2013 to refund you. Ждем, денег нет. Пишу проду, он говорит сложно сказать в чем дело
Seller's message: "Hi, I get the following message from PayPal: You have sent $106.94 USD to eBay Buyer Dispute with PayPal"
Потом приходит мне сообщение A full refund of $106.94 will be made to you through the payment method that was used to pay for the item. The seller has until Mar 15, 2013 to refund you.
Денег нет, товара нет, кейс закрыт. Сейчас общался с палкой, говорят транзакция покупки есть, а возврата нет. Посоветовали пообщаться с ебэем, если там все ок, то с банком своим.
Да если прийдет, то это очень хорошо. А если нет? сумма не особо большая, но обидно. Кстати сегодня 70 день с момента отправки. Просто интересно в чем заминка.
Это из внутренней переписки с ebay. Вот сообщение от ebay полность. (первое такое же, но дата другая)
The seller has offered you a full refund
Hi el_pistolero13,
We let the seller know you didn't receive the item. The seller offered you a full refund of $106.94 to be issued through the same payment method you used to pay for the item.
Refund information: A full refund of $106.94 will be made to you through the payment method that was used to pay for the item. The seller has until Mar 15, 2013 to refund you.
You can also view the details of this case in the Resolution Center.
Они Вам правильно посоветовали. Поскольку кейс был открыт на ebay и там же, соответственно, решение по нему вынесено, пишите в саппорт ебея, прикладывайте эти сообщения, объясняйте, что в пайпалке нет транзакции рефанда.
Они Вам правильно посоветовали. Поскольку кейс был открыт на ebay и там же, соответственно, решение по нему вынесено, пишите в саппорт ебея, прикладывайте эти сообщения, объясняйте, что в пайпалке нет транзакции рефанда.
Позвонил в палку, молодойчеловек внимательно выслушал, посмотрел, что платеж есть, а возвратного нет и скзазал теребить аукцион. Написал ebay, описал ситуацию в ответ пришло письмо такого содержания.
Dear Alexandr,
Thank you for contacting eBay customer service. My name is Jessica and I am happy to assist you today in regards to case 5023083514.
I can understand your concern for why you have not received you refund yet. I appreciate your patience through this case process.
I have reviewed the account and it appears the seller tried multiple times to refund you voluntarily and their attempts failed for reasons I can not see. Then the case timed out this week which stopped them from attempting it again.
What we have done is appealed the case for you, which means we here at eBay will pay you within the next 72 hours to your PayPal account and then PayPal will most likely send that payment to the source in which you paid originally.
Again, give it about 72 hours and you will see the full refund come to you! I again appreciate your patience in this process.
Good news! We issued you a full refund of $106.94 on Mar 21, 2013. The refund includes the purchase price plus original shipping and has been credited to your PayPal account. Please log in to PayPal and view the History page if you don't see it in your PayPal balance.
Comments: The seller agreed to give you a refund but didn't issue it. We're sorry you had a problem with your purchase, and we're issuing you a refund for this case.
расшифруйте пожалуйста комментарий, а то недопонимаю.
Good news! We issued you a full refund of $106.94 on Mar 21, 2013. The refund includes the purchase price plus original shipping and has been credited to your PayPal account. Please log in to PayPal and view the History page if you don't see it in your PayPal balance.
Comments: The seller agreed to give you a refund but didn't issue it. We're sorry you had a problem with your purchase, and we're issuing you a refund for this case.
расшифруйте пожалуйста комментарий, а то недопонимаю.
Да, все в порядке, в палке появился, но пока не выпало на карту. Блин, а товар то нужен... а у него самая вкусная цена, несмотря на то, что он после моего вопроса о сроках, поднял доставку до 32 баксов. но с ним дела иметь уже не охота.