Вы используете устаревший браузер. Этот и другие сайты могут отображаться в нем неправильно. Необходимо обновить браузер или попробовать использовать другой.
Прошу совета как поступить (продавец не отвечает на письма)
"I have just received news from my supplier. The world has embraced the "Nook" like no other, consequently my supplier has notified me that the expected ship date will be 6-10 days longer than anticipated. You have two options. One you can be patient and I will get you your mechandise or you can request a refund and I will refund your money immediately.
Please let me know what you would like me to do. I really aim to please my customers as you can see from my 100% positive feedback.
Please let me know as soon as possible what you would like me to do for you.
Thank You"
Я согласился подождать, время шло селер ничего не ответил до сих пор, в его отзывах появился один нейтральны "Item advertised out of stock. Seller didn't respond to 3 emails for over a week." один негативный "Very poor. Ordered &told no stock a week later. Still no refund nearly two weeks"
WRM Написал же продавец: либо подождите не менее 6-10 дней, либо он готов вернуть деньги. Что Вам более подходит, так и поступайте. А то, что не отвечает, так смотря что пишете ему Возможно, считает, что всю информацию указал и ничего нового написать не может.